Trochu mi odtŕpli nervy, keď som zbadala ten displej. Nie jedna, ani dve, ale žiadna. Žiadna čiarka.
,,Aaah ešte tam nič nie je." Pery sa mi spojili do rovnej čiary. Tou tyčinkou som si zamyslene udierala do dlane. ,,Nie nie je." Narovnala som sa.
,,Dám ho naspäť ?" Už som sa ho chystala uložiť naspäť na stolík, no odrazu som na displeji pod iným uhlom zbadala zmenu farby.
,,Počkaj počkaj, niečo tam je." Seanova tvár sa rozžiarila. Okamžite som stiahla ruku naspäť, a obaja sme nalepili oči na ten displej.
Ani neviete, aký šuter mi spadol zo srdca. Jedna čiarka. Len jedna ! Nie som v tom !
,,Je negatívny." Vydýchla som rozčarovane. Sean neskrýval nadšenie, úsmev mu išiel roztrhnúť kútiky úst.
,,Je negatívny !" ,,Kámo ja nie som tehotná !" Od radosti som sa mu hodila okolo krku. ,,To teda nie si !" Na líce mi vlepil obrovský bozk, a zvalil ma do perín. Tešili sme sa ako malé deti. Raz som videla také meméčko, ktoré pravilo veľkú múdrosť: ži každý deň tak, akoby si práve zistila, že nie si tehotná.
Momentálne som fakt pocítila čo to je. Tá úľava bola neskutočná ! Odteraz sa doho budem držať, veď môžem urobiť čokoľvek !
,,Haló, nerušíme ?" Ozvalo sa spoza dverí, a vzápätí sa kľučka začala hýbať. Sakra, ten test !
,,Piče !" Spanikárila som. Odsotila som Seana, a test som reflexívne s čo najväčšou silou hodila za seba. Nenarazil na stenu.
Do izby vstúpili naši, a prekvapene si nás premeriavali. ,,Ahojte." Pozdravila Daniela. My sme sa tvárili ako päť peňazí. ,,Nazdar." Kývla som im prihriato. Otec celú situáciu chápal najmenej z nás.
,,Ste nachystaní ?" ,,Ahm, kamže to ?" Ja a Sean sme si vymenili prekvapené pohľady. ,,Žeby na hrad ?" Zapojil sa aj otec. ,,No tak decká, čakáme vás dole v lobby, tak si švihnite."
Dali sa na odchod, už sme si chceli vydýchnuť, no zrazu sa Daniela otočila.
,,A ozaj, kto z vás to nadával ?" Prstom ukazovala raz na mňa, raz na Seana. Znova ma prepadol pocit paniky, tak som v zmätku ukázala na Seana, rovnako ako on ukázal na mňa. Hoci obaja sme dobre vedeli, kto to vypustil z úst.
Po tomto ju to však ani veľmi nezaujímalo. Mávla nad tým rukou a znova nás upozornila, nech sme dole čím skôr.
Hneď ako sa zabuchli dvere, obaja sme vybuchli do takého smiechu, že sme ledva vládali dýchať. Rozvaľovali sme sa na posteli a vkuse vykrikovali, ako veľmi o chlp to bolo.
,,Ozaj..." doplo Seanovi, keď sa posadil. ,,Kde je ten test ?" ,,Ja neviem, hodila som ho za se....do riti." Zdúpnela som od hrôzy keď som zistila, že za mnou sa nachádza okno. Otvorené dokorán !
Seanovi to tiež nebolo jedno. Bleskovo sme sa hrabali k okenici aby sme zistili, kde je, a kam dopadol. Bývali sme na 3. poschodí, takže by to malo byť možné.
,,Nevidím ho !" Pípla som. ,,Kurva..." zahromžil, no naďalej behal očami. ,,Aha ! Nie je to ono ?" Vystrčil ruku von a ukázal na podlhovastú bielu vec, uprostred sivého chodníka.
Musela som si zakryť ústa, aby som zase neprskala od smiechu. Po ulici išiel nejaký poloplešatý pán. Zbadal ho na zemi, zohol sa k nemu, a začal sa zmätene obzerať naokolo.
Odrazu však zdvihol hlavu hore. ,,K zemi !" Zvískla som, keď ma Sean zdrapil za ramená a stiahol dovnútra na posteľ. Srdce mi bilo ako splašené. Bola som však zvedavá na reakciu toho postaršieho a istotne konzervatívneho pána, súdiac podľa jeho oblečenia.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What is love ? British isles
Macera,,A si si istá, že to chceš ? Predsa len, je to navždy." ,,Ale daj s tým už pokoj !" Ohradila som sa. ,,Nebola by som tu, kebyže si nie som istá." ,,Pfuuuu no dobre." Vydul líca a založil si ruky. Kým som si to stihla rozmyslieť, sadla som si do t...