Bola som prvá, kto sa ráno prebral a uvedomil si, že sme prespali na streche baráku. Slnko práve vychádzalo, a keď mi jeho oranžové lúče zasvietili do očí, moje zreničky sa zúžili na takmer neviditeľnú štrbinu.
Opatrne sme zliezli zo strechy a vrátili sa do bytu. S odstupom času som to videla ako riadnu blbosť, prespávať na streche, bez deky a milovaného vankúša. Bolelo ma celé telo, svaly pri každom jednom pohybe silno protestovali a Sean vyzeral ako zombík.
Keďže sme obaja pôsobili ako mŕtvi z Game of thrones, rozhodli sme sa návštevu Moherských útesov preložiť o pár dní neskôr. Mrzelo ma to, ale tú noc na streche neľutujem. Pre mňa za mňa by som presunula aj audienciu u britskej kráľovnej, len aby som mohla byť so Seanom.
Naši sa do ďalšej Dublinskej túry nejak nehrnuli, ale mne sa doma sedieť nechcelo. Tak sme si so Seanom prezreli autobusy a sami sme si urobili okružnú jazdu po meste.
Boli sme pozrieť len niekoľko pamiatok ako napríklad Katedrálu sv. Patrika, Sean chcel zas vidieť Kilmainham Gaol, historickú väznicu v centre mesta. Nakoniec sme zašli pozrieť ešte Guinessov pivovar, kam ma taktiež zatiahol on.
,,Sean ja tam nechcem !" Durdila som sa, no on to nevzdával. Vytrvalo ma ťahal za ruku a mykal hlavou smerom ku vchodu, aby ma donútil vojsť.
,,Lynn chodíš so mnou a v živote si nevypila ani krígeľ piva ? No hanba ti." Z trucu si založil ruky a sklamane krútil hlavou.
,,Ja pivo nepijem !" Ohradila som sa. ,,A ja zas nechodím na predražené večierky. A vidíš ? Aj tak som tam bol." Roztiahol ruky ako Ježiš Kristus. Lenže ja som tu tá, kto trpel jeho narážkami.
,,Ako....choď do riti." Odsekla som mu. Skôr ako zásady, vojsť dnu a vychlastať celú nádrž piva mi bránili predstavy toho, ako sa dotackám domov a naši mi hneď budú dávať dychové skúšky.
,,S radosťou. Ale najprv tam ideš so mnou. No tak, makaj." ,,Seaaaan..." ,,Lynn ja som s tebou chodil po pamiatkach a ešte aj kde sa najeme si vyberala ty, neber mi aspoň pivo."
,,Och no dobre. Ale nenúť ma ho piť !" ,,Nie nebudem. Sľubujem, ALE,, zdvihol na mňa ukazovák. ,,najprv ochutnáš a ak ti nebude chutiť, dopijem ho za teba. Platí ?"
,,Platí. No ale potom si pohni, nech vystojíme tú radu !"
***
Nakoniec to bolo naozaj fajn. Prezreli sme si vstupné átrium, dozvedeli sme sa čo to o histórii tohto pivovaru, aj tak som si toho veľa nezapamätala, a nakoniec sme spolu s ostatnými vyšlapali až na najvyššie poschodie, z ktorého bol nádherný výhľad na celý Dublin.
,,Poprosím vás 2 krát rezané." Sean objednal u mladej čašníčky a tá iba s úsmevom prikývla a odišla obsluhovať ďalších.
,,To je aké, rezané ?" Spojila som si ruky a otázne nadvihla obočie. ,,Je to pol na pol. Tmavé a svetlé. Na vrchu máš tmavé pivo a pod ním je svetlá vrstva. Uvidíš, do tmavého sa pridáva karamel a ten máš predsa rada, nie ?" ,,No, ujde." Musela som uznať.
,,No vidíš. Ale neboj, bude ti chutiť." ,,A ak nie, aspoň sa na mne pobavíš." Dodala som, na čo sa rozosmial. ,,To máš pravdu. Inak, škoda že som ťa nevidel piť prvý krát tvrdé, Kylie vravela, že to stálo za to." ,,Ale čo !" Ja ju zabijem. A to mi tvrdila, že sa s ním moc v láske nemá. Kedy mu to stihla vyzvoniť ?
,,A to ti akože kedy hovorila ?" ,,Už dávno." Mávol nad tým rukou a oprel sa o operadlo stoličky. ,,ježiši ale taká škoda muselo to vyzerať skvelo."
ESTÁS LEYENDO
What is love ? British isles
Aventura,,A si si istá, že to chceš ? Predsa len, je to navždy." ,,Ale daj s tým už pokoj !" Ohradila som sa. ,,Nebola by som tu, kebyže si nie som istá." ,,Pfuuuu no dobre." Vydul líca a založil si ruky. Kým som si to stihla rozmyslieť, sadla som si do t...