Kto iní, ako naši retardovaní, neznámi kamaráti ! S úsmevom na perách som sa otočila, a zbadala celú partiu, mieriacu priamo k nám.
,,Vás sa asi nezbavíme, že ?" Odfrkol Sean. ,,To teda nie." Zasmial sa Alan, o ktorom som mimochodom minule zistila, že nie je Ashovo dvojča, ale je o rok starší.
,,Ahoj Babygirl." ,,Ahoj." S úsmevom ma objal, a na obe líca mi vtisol dva formálne bozky, z čoho Sean práve nekvitol.
Tak sme sa zvítali všetci, Sean nie až tak ochotne s tými chalanmi, ale na tú druhú babu nejako pokukoval. No, keď môže on, tak aj ja, nič si nedlžíme.
,,A čo vy tu takto ? Lynn, kde máš rodičov ?" Na ten Ashov hlas si asi nikdy nezvyknem. Budiš. ,,Ach, tí ? Tí šli niekam na druhý koniec mesta, alebo ja vlastne neviem, len sme si spravili výlet."
Demonštratívne som sa postavila k Seanovi, ten si ma skryl do náručia a na všetkých okolo sa víťazoslávne uškrnul.
,,A vy čo ?" Rýchlo som im vrátila otázku. ,,Len sa ideme niekam najesť. Nechcete sa znova pridať ? Potom možno ešte niekam pôjdeme."
Ozvala sa Ashova frajerka, Kayleigh. Vysoká brunetka s hravými očami. ,,Sean ?" Zdvihla som zrak. Pokrčil plecia. ,,Mne je to jedno, ako chceš." ,,Ale no ták, vyjadri sa." Zamrnčala som. S povzdychom súhlasil.
Na obede sme boli v reštaurácii s názvom, teraz sa držte: Diablov advokát. Nie, to nie je vtip. Seriózne sa tak volala. A po hlavnom jedle som zistila prečo.
Tie steaky boli tak ostré a prešpikované korením, čo mne, bezkorenistej, veľmi nesadlo. Tisli sa mi z toho slzy do očí.
,,Lynn bože veď ty sa s tým tak trápiš !" Sean sa nado mnou zľutoval, asi ako jediný, ostatní sa dobre bavili, že som bola červená ako paprika.
,,No ukáž to sem." Tú kamennú tácku, čo nahrádzala môj tanier si zobral k sebe a mne posunul tú jeho, na ktorej mal už iba zopár kúskov opekaných zemiakov s bylinkovou majonézou.
,,Ty asi veľmi korenie nemusíš, že ?" Kayleigh sedela priamo oproti mne. Medzi prstami zvierala kúsok ostrého kuraťa, a lakťom si podopierala prežúvajúcu bradu.
,,Nie" smrkla som, a snažila sa nabrať dych. ,,vážne nie." Sean ochutnal kúsok s môjho, a aj jeho tvár sa skrivila do bolestného výrazu.
,,Ty kokso tebe ho tam dali vážne veľa. Veď to sa nedá jesť." ,,Akože, keď ho oškrabeš tak je fajn, ale veď vidíš, zjedla som skoro celý, a proste je toho už moc." ,,Veď ja viem, chápem ťa."
Vtisol mi pusu do vlasov, no na mieste, kam dopadla, ma začala páliť jemná pokožka, no nedala som nič najavo. Doriti, ak sa večer medzi nami niečo odohrá, tak budem po zvyšok výletu krívať ako námorník.
Nakoniec to zjedol Ash. On s tým problém nemal, ani najmenší. Trochu sme sa s ním zahrali. Dali sme mu doniesť päť malých mištičiek s omáčkami, s rôznym stupňom pálivosti.
Musel ich zjesť. Všetky, do poslednej kvapky. Zo začiatku to bolo v pohode, no pri poslednej už išiel umrieť.
,,Poď, poď, poď, poď !" Všetci sme ho svorne povzbudzovali, hlavne Alan, ktorý mu ako výhru sľúbil vlastné psko na celý týždeň. Ash bol červený ako paprika, celý spotený, s umučeným výrazom, no nakoniec tú omáčku do seba obrátil na ex.
Všetci sme začali vykrikovať, Alan ho chválil, jedine Ashova frajerka Amalia, ktorá bola takmer celý čas proti, mu okamžite objednala pohár mlieka.
Vedela, čo platí na rozpálenú hubu. Keď ho doniesli, vychlípal ho do poslednej kvapky, a takto ešte dva, kým bol schopný hovoriť.
,,Za toto, ťa zabijem." Chrapčal na brata, no on sa mu iba smial. Všetci sme sa smiali.
YOU ARE READING
What is love ? British isles
Adventure,,A si si istá, že to chceš ? Predsa len, je to navždy." ,,Ale daj s tým už pokoj !" Ohradila som sa. ,,Nebola by som tu, kebyže si nie som istá." ,,Pfuuuu no dobre." Vydul líca a založil si ruky. Kým som si to stihla rozmyslieť, sadla som si do t...