Gdy nadeszła umówiona 21, wzięłam dwa kieliszki oraz flaszkę i poszłam do gabinetu Levi'a.
- Dzień dobry kapralku!- powiedziałam z entuzjazmem otwierając drzwi nogą, jak zwykle bez pukania
- Będziesz to zaraz myć, pieprzona okularnico- skomentował Levi widząc ślad podeszwy na drzwiach.
Nie zwracając uwagi na to co powiedział, podeszłam do biurka i postawiłam na nim kieliszki, do których zaczęłam nalewać wino.
-Wiesz że Erwin się dowie i cie ochrzani za to że zmuszasz mnie do picia i do tego sama pijesz?- zapytał Levi biorąc do ręki kieliszek
- Nie dowie się jak mu nie powiesz- odpowiedziałam biorąc klucz do pokoju który leżał na jego biurku.
-Szlag, ty...oddawaj to!- krzyknął chłopak mało co nie wylewając winka
-Nie- odpowiedziałam unosząc rękę z kluczem najwyżej jak się da żeby uświadomić mu że jest ode mnie niższy.
- TAK!- krzyknął rzucając się na mnie przez co wytrącił mi klucz z ręki
Ja szybko go złapałam i wsunęłam do kieszeni
Pedancikowi najwyraźniej odechciało się ze mną kłócić, bo dopił w ciszy kieliszek. Ja z resztą też się nie odzywałam żeby nie wszczynać gówno-burzy.
Po skończonym trunku, wzięłam butelkę, schowałam ją za marynarkę od munduru i udałam się po cichu do wyjścia.
Wyszłam z pokoju po czym zakluczyłam drzwi do gabinetu Levi'a najmocniej jak się dało, sprawdzając do tego czy są szczelinie zamknięte.
- OTWÓRZ TO OKULARNICO!- wydarł się chłopak słysząc że zakluczyłam drzwi.
-Nie- odpowiedziałam prześmiewczo odchodząc do pokoju obok czyli mojego gabinetu.
Schowałam klucz głębiej do kieszeni, pustą butelkę wsadziłam do szafy z ubraniami najgłębiej jak się dało, po czym usiadłam na łóżku żeby pośmiać się z tego co właśnie zrobiłam. Levi niestety nadal walił to w drzwi, to w moją ścianę więc ciężko było mi spać ale jak mi się już udało, to spałam jak zabita.
Była tylko jedna rzecz która po jakimś czasie mnie obudziła...
***
Nie wiem czemu, ale ta książka się nie przyjmuje :(
Słów: 305
CZYTASZ
Zasnęłam jako wyrzutek, obudziłam się jako pułkownik|LeviHan|
FanfictionHistoria miłosna shipu Levi x Hange :) Jeśli ktoś nie lubi wyżej wymienionego shipu to niech tego nie czyta ;) 03/03/2021- 5 #hange