פרק 36

702 54 7
                                    

---כתבתי משהו בסוף הפרק , בבקשה לקרוא ולא לדלג על זה🙏🙏---

"בת כמה את?" שאלה גיסתו של סבאש , אישתו של אחיו הבכור , אלה . 

"אני בת 19 , עוד מעט 20" אמרתי לה . 

"את התגייסת לצהל? את הרי כבר בגיל שמשרתים שם בצבא לא?" המשיכה לשאול בהתעניינות . 

"כן אני בגיל אבל לא התגייסתי , הייתי בתת משקל באותה תקופה , ולכן לא רצו לגייס אותי" אמרתי חושפת פרט אישי שלי מעברי . 

העברתי את מבטי לסבאש שיושב לצידי והוא הביט בי בחצי חיוך בעודו אוכל מהממולאים שייש לו בצלחת . 

"אז מה את עושה בתקופה הזו? את עובדת?" שאל אחיו הגדול של סבאש , קרים . 

"כן , יש לי עסק משלי" אמרתי גורמת לו להביט בי מופתע מעט . 

"איזה עסק?" שאל . 

"יש לי חברת בנייה , אדריכלות ונדל"ן . יש לי גם כמה עסקים קטנים , מועדונים ומסעדות ברחבי הארץ" אמרתי גורמת לו ולשאר יושבי השולחן להביט בי בהתפעלות . 

"ההורים עזרו לך בכל זה?" שאל אחיו הבכור של סבאש , סארפ בהתעניינות גם הוא . 

"לא , ההורים שלי מתו כשהייתי ילדה" אמרתי בולעת את רוקי משפילה לרגע את ראשי מוחקת את תמונתם  מראשי ואת הדמעות מעיניי . 

"מצטער , שינוחו על משכבם בשלום" אמר בנימוס . 

"אמן" אמרתי מקווה שכבר מישהו יעביר נושא . 

"אוליי ניסע לשם , יש לי תחושה שאני יאהב את המועדונים האלה" אמר אחיו הקטן של סבאש אשר גדול ממני בשנה , מהמט . 

"רק מועדנים יש לו בראש" אמרה אימם של ארבעת הבנים פאטמה מנידה בראשה אנה ואנה בשלילה . 

"תבואו תתקבלו בברכה" אמרתי בחיוך . 

אכלתי מעט מהצלחת שלי בעוד הם העבירו את השאלות ממני אל שאר היושבים לשולחן . 

היו שאלות אל נכדות המשפחה , האחייניות של סבאש והבנות של אחיו הגדולים . 

שאלו אותן על הלימודים , חברים וכו' . 

"בנות כמה אתן?" שאלתי אותן בהתעניינות גם כן . 

"אנחנו בנות 16 והן בנות 5 ו-7" אמרה מלק מצביעה על עצמה ועל בת הדוד הגדולה שלה , זיינפ ולאחר מכן על אחותה הקטנה איילין ובת דודה הקטנה יילדיז . 

"דרך אגב , ממש אהבתי את מה שאת לובשת , שמלה עדינה , קלאסית אבל עם נוכחות שצועקת אני כאן , והגוון שלה ממש מתאים לך" אמרה מלק האחיינית של סבאש מחמיאה לי על השמלה שלי גורמת לי להתפעל מעט מיכולות האופנה שייש לה  . 

"תודה , יש לי עוד מלא בסגנון , אני אראה לך בהזדמנות" אמרתי לה בחיוך . 

"באמת?" שאלה בהתלהבות . 

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now