פרק 5

5K 85 2
                                    

אני עומדת מול החלון הגדול מנגבת את הדמעה הבוגדנית שנטפה מעייני .

דפיקה נשמעת על דלתי "כן!" אני קוראת , מאשרת כניסה פנימה .

אני מנגבת את עיניי בפעם האחרונה לפני ששירז נכנסת .

"הם למטה" היא מעדכנת אותי .

אני מהנהנת אליה בהבנה , מרימה את האקדח שלי מהשולחן , מניחה אותו בנרתיק שלו אשר תלוי על מכנסיי המחוייטים .

אני יורדת למטה במעלית השקופה שמשקיפה על העיר הגדולה , על כל האנשים שמסביב ועל בינייני המשרדים הגבוהים שנמצאים בין כל החניות הקטנות .

המעלית נעצרת והדלת נפתחת .

אני מתקדמת לכיוון החדר שבו פביו חוזה נמצא , ומבלי להסתכל מי בפנים ומי בחוץ אני נכנסת פנימה אל החדר , מביטה באדם מזוקן בעל עיניים אפורות וקרות שרק מלהסתכל עליהן , מקבלים צמרמורת .

"החוצה!" נהמתי בכעס , מגרשת כל חייל שעומד בחלל החדר .

פביו מרים גבה בהתרשמות . אני בטוחה שהמחשבה שעוברת בראשו היא איך לעזאזל כל הגברים האלה צייתו לי .

"מי את?" הוא שואל .

אני מוציאה מכיסי את תמונתם של הוריי ומראה לו אותה .

עיניו האפרות מבזיקות לרגע ונפערות מעט בהפתעה .

"שחכת לומר לאלברט לבדוק בארון" עקצתי אותו בחדות , שולפת את האקדח ממקומו בנרתיק , יורה בברכו .

אנקות כאב ממלאות את החדר , וליבי כמעט ומתפוצץ בחזי .

מצד אחד , אני כל כך שמחה שמצאתי אותו , אך בו זמנית אני רוצה לשבת בפינה ולבכות עד שיגמרו לי הדמעות .

"אם אתה לא רוצה לקבל כדור בראש , תגיד לי למה עשית את זה? למה הרגת אישה הריונית? למה הרגת הורים לילדה קטנה מול העיניים שלה? למה הרסת לי את החיים" אני דורשת ממנו לתת לי הסבר .

הוא מחייך אליי חיוך זדוני . בהחלט יש לו משאלת מוות .

"אין לי מה להפסיד , תירי בי" הוא אומר בשעשוע . 

אך כעת זה היה תורי לחייך חיוך זדוני .

אני מרימה את המעטפה החומה שנמצאת על השולחן אליו הוא צמוד בעוד גפיו קשורים לכיסא עץ .

"אל תדאג , אני אירה בך , אבל לא לפני שאני אחסל מול העניים שלך את ההורים שלך , ואת הילדים החמודים שלך , ואת אישתך היפה" הטחתי בו , מוציאה מהמעטפה מספר תמונות , משליכה אותן בזו אחר זו על השולחן מולו .

"להורים שלך הגיע למות , אמא שלך , היא הייתה שלי , היא בגדה בי . היא הייתה מובטחת לי! זונה, זה מה שהיא הייתה . זונה!" הוא מקלל את אימי , ואני כמו שור זועם , רואה אדום בעיניי .

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now