התעוררתי מכוסה בשמיכה לבנה כאשר ידו של פארוק עוטפת את גופי וראשי נמצא על חזיהו . נישקתי את בית החזה שלו עולה אט אט מעלה עד לשפתיו שמקבלות נשיקה עדינה . הוא פתח את עיניו בחיוך ונשק לראשי מעביר את ידו בשערי . "בוקר טוב" אמרתי מסתכלת בעיניו הממכרות "בוקר טוב נסיכה" אמר מלטף את שערי בחיוך . קמנו מהמיטה עושים את אירגוני הבוקר שלנו וירדנו למטה למראה השולחן המסודר בפנקייק נוטלה עם תותים וקצפת , "נייט" מילמלנו ביחד מסתכלים אחד בשני צוחקים צחוק קליל . "ההית מסוגלת לחשוב שאני עשיתי את זה?" שאל והנדתי בראשי צוחקת מעט "בחיים לא , זוכר שביומולדת שלי שרפת את המטבח?" אמרתי צוחקת עליו מעט . הוא נאנח ביאוש מבין שאני צודקת והתיישב על אחד הכסאות מסמן לי להתיישב עליו . התיישבתי עליו וידי האחת נחה על עורפו וידי השנייה מועברת על פניו בעדינות . ידו עברה על גבי ירכי הלוך ושוב . חיבקתי את גופו מסניפה את הריח שכל כך התגעגעתי אליו בחיוך . התנתקנו מהחיבוק , הוא נשק לראשי ועברתי לכיסא שמימולו . התחלנו לאכול , אכלנו שותקים במבוכה לא יודעים על מה לדבר . הוא נאנח מושך את עיניי ששיחקו באוכל . "מה יש?" שאלתי אותו מקפלת את ברכי על הכיסא ומחבקת אותה . "סתם , עבר הרבה זמן . הרבה זמן שלא דיברנו , ברחתי , נכון , אבל אנחנו אפילו לא מצליחים לדבר" אמר את היושב לו על הלב . הנחתי את המזלג לצד הצלחת מחזיקה בידו של פארוק שנחה על השולחן "ננסה להתגבר על הכל , תסמוך עליי כמו שאני סומכת עלייך , תאהב אותי כמו שאני אותך , תאמין בי , כמו שאני מאמינה בך" אמרתי משלבת בין ידיינו אך פארוק ניתק אותן וקם מכיסאו מטפס במדרגות ונכנס לחדר נועל את דלתו . לא עליתי אחריו יודעת שאין טעם וברירה חוץ מלחכות ליציאתו . "פארוק!" צעקתי מגרם המדרגות . הוא לא ענה . עליתי אט אט למעלה מנסה לפתוח את הדלת שנפתחה , כנראה הוא שכח לנעול . פתחתי את הדלת לרווחה רואה את פארוק יושב על המיטה משעין את ידיו לברכיו ומחזיק בראשו בין ידיו . התקדמתי אליו יושבת על בירכיי מולו ומלטפת את ברכו "מה יש?" שאלתי לא מבינה את פשר התנהגותו "אני חשבתי שאצליח , אבל אני לא יכול" אמר מותיר אותי מבולבלת "לא יכול מה?" שאלתי לא מבינה . "לא יכול להיות איתך" אמר מרים את ראשו מבין ידיו ומסתכל בעיניי "למה?" שאלתי לא מורידה את עיניי מעיניו "ההינו אומורים להיות היום הורים , לדוגמנית קטנה או לשחקן כדורגל . בגללי זה לא קרה , אני לא יכול . הזמנתי לפני כמה דקות טיסה , מחר בבוקר אני ונייט לא נהיה פה" אמר והשפיל ראש . קמתי ממקומי לוקחת את התיק הקטן שלי , מרימה את העקבים ביידי ויוצאת במהירות מהבית . נכנסתי לאוטו ונסעתי למועדון , היה בוקר , בדרך כלל אין הרבה אנשים . החנתי את האוטו בכניסה ויצאתי אל המועדון . נכנסתי פנימה רואה את החברה שעובדים פה יושבים על הבר ומדברים . "שלום לכולם" אמרתי והמבטים הסתובבו אליי , הם הסתכלו עליי מוזר , בחנתי את גופי מבינה שאני יחפה . "אבי תעשה צ'ייסר , עזוב , תביא לי בקבוק וודקה כחולה" אמרתי ומבלי לישאול שאלות נתן ביידי את הבקבוק . הסתובבתי מתקדמת ליציאה מרגישה חולשה מעט . החזקתי בקיר עוצמת את עיניי . בקבוק הוודקה נפל מבין ידיי ולא הצלחתי לעמוד כמו שצריך , התנדנדתי מצד לצד ובסוף נפלתי רואה שחור .
*אז היי לכולם , אני התחלתי את המשך הכתיבה לסיפור , אחריי הרבה זמן . היה לי מחסום כתיבה , וגם רציתי לבקש ולשאול , יש משהי שרוצה לעזור לי בכתיבה של החלקים המיניים? אני קצת מתקשה בזה ואשמח אם תהיה מישהי שתעזור לי בחלקים האלה , אז מי שרוצה שתגיב פה למטה או שתשלח הודעה בפרטי* יום טוב❣
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Acción**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...