פרק 14

1.4K 52 14
                                    

//מרתון//
//חלק 2//

נעלתי את הדלת והתקדמתי אל בן .

"היי" אמרתי בחיוך קטן גורמת לו להסיט את המבט מהטלפון .

"היי" החזיר גם הוא בחיוך ונשק ללחי שלי מבטו בחן את גופי .

"את יפה" קבע מביט בעיניי הכחולות .

"תודה" החזרתי במבוכה .

נכנסנו לרכב והתחלנו בנסיעה .

"אז , לאן הולכים?" שאלתי בסקרנות מעבירה את מבטי עליו; הוא לבוש בחולצה לבנה ומכנסי ג'ינס כהים .

על ידו השמאלית שנחה על ההגה מונח שעון כסוף ועל ידו השנייה מונחים מספר צמידי מתכת ועל צאוורו שרשרת כסופה .

לרגליו נעליים של אלכסנדר מקווין והריח שייש לו משגע אותי .

תראו לי אישה אחת שלא מכורה לבושם של גבר .

"תראי כשנגיע" אמר מסיט את מבטו מהכביש ומחייך אליי .

הוא הסיט את מבטו בחזרה אל הכביש .

"איך היה לך היום במשרד?" שאל מנסה לפתח שיחה .

הופתעתי מכך שהוא מנסה לשתף איתי פעולה והוא לא הגיע אנטי עוד פעם .

"בסדר , את רוב היום ביליתי במטווח" אמרתי
"איך היה היום שלך?" שאלתי גם אני .

"באופן מפתיע היה בסדר" אמר .
"תראי , רציתי להגיד לך שאני מצטער על מה שהיה לפני כמה ימים , באתי אלייך עצבני והוצאתי עלייך את העצבים" הוסיף והתנצל .

"הכל טוב , אבל זה לא יקרה עוד פעם . אני לא שק חבטות של אף אחד" הבהרתי לו מביטה בו במבט חד והוא הנהן בהבנה .

הוא הדליק את הרדיו ברכב ושיר פופ היתנגן ברכב ,
"זה רק אני הפאוץ' והחום של ישראל" נשמע קולה של נועה קירל .

"שיר דפוק" מלמל בן .

"כן.." מלמלתי גם אני .

הבטתי בחלון רואה שלפתע הגענו ליער , וואט דה פאק?

בן החנה את הרכב בסוף כביש עפר ויצא מהרכב . יצאתי אחריו מביטה בו בשאלה .

"תסמכי עליי , בואי" אמר מתחיל להתקדם ואני אחריו .

היער הפחיד אותי , עצים גבוהים עד מאוד , האדמה מלאה בחול , אבנים וצמחים כל המקום חשוך ובואו לא נדבר על רעשי החיות שייש כאן .

אחזתי בזרועה של בן . הוא שם לב לחששות שלי ועטף את כף ידי מתנה לי תחושת ביטחון .

התחלנו ללכת ולפתע הגענו אל טרקטורון מסוג RZR שחנה באמצע היער .

אוקיי , הוא מפתיע אותי מרגע לרגע , ואני לא יודעת אם אני צריכה להשתחרר ולהינות איתו או לברוח לפני שינסה להרוג אותי .

עלינו על הטרקטורון ולפני שהתחלנו לנסוע בן הגיש לי קסדה ולבש אחת גם לעצמו .

"אל תפחדי" אמר והחזיק את ידי . הוא הדליק את הפנסים והחל לנסוע בשבילים שנמצאים במקום .

זה יער שעושים בו טיולים שנתיים , חייבים להיות בכל היער הזה שבילים ומקומות שמותאמים להליכה .

בן נהג ביד אחת ובשנייה החזיק בידי . לא האמנתי שאיי פעם אפחד ממשהו אבל זה קורה לכל בן אדם , גם אם הוא יושב ראש משפחת פשע אבל כאשר בן החזיק בידי לא היה בי כל פחד .

כל שבריר קטן של פחד נעלם מגופי כאשר הוא מביט בי או אחז בידי , זה נורא מוזר , כלומר אנחנו מכירים כלום זמן ואני מרגישה בטוחה לצידו .

לאחר נסיעה קצרה על הטרקטורון הגענו אל אגם קטן , אור הירח השקיף מעליו והכוכבים שזהרו בשמיים האירו את המקום .

מסביב לאגם היה דשא ובן חנה את הטרקטורון עליו .

הורדתי את הקסדה מראשי מסדרת את שערי שהתבלגן מעט וירדתי מהטרקטורון .

לפתע ראיתי מפה פרוסה על הדשא וסלסלת פיקניק מונחת עליה .

"ממש יפה פה" אמרתי מחייכת . הוא הפתיע אותי לטובה , ממש אבל .

"אהבת?" שאל והנהנתי בהתלהבות . זה מקום יפהפה .

"בואי נשב" אמר מתקדם אל המפה ואני אחריו .
התיישבנו מתחילים לדבר ולהכיר .

כל הדייט צחקנו , מודה שנהנתי .

שכבנו על המפה מביטים בכוכבים שמעלינו .

"רוצה לשחק 21 שאלות?" שאל .

"תתחיל" החזרתי בחיוב .

"בת כמה את?" שאל

"19" אמרתי , "וואוו , קטנה" החזיר ואני נתתי לו מכה בחזה בכעס והוא צחקק .

"בן כמה אתה?" שאלתי גם אני , הוא לא נראה מבוגר , כלומר לא ההיתי נותנת לו מעל שלושים .

"26" החזיר "זקן" הקנטתי אותו בחזרה מוציאה לו לשון כשהבטנו אחד בשנייה והוא רק חייך אליי .

"מתי עשית סקס בפעם הראשונה?" שאל .
"אממ.... נראה לי שבע עשרה" אמרתי לאחר שחשבתי מספר שניות עדיין לא בטוחה בתשובתי .

"מתי עשית סקס בפעם האחרונה?" שאלתי בחיוך משועשע משנה קצת את שאלתו .
"ערב לפני שנפגשנו בפעם הראשונה" אמר והנהנתי בהבנה מחכה לשאלתו הבאה .

"מה הצבע האהוב עלייך?" שאל עובר מנושא אחד אל נושא אחר . "זה תלוי" אמרתי והוא הביט בי מרים גבה בשאלה .

"זה תלוי , כי אם מדובר באוכל אז אדום וירוק , אם מדובר בנעליים אז שחור ואם בבגדים אז זה משתנה מבגד לבגד" הסברתי למה התכוונתי .

"את מתוסבכת" החזיר מניד בראשו אנה ואנה .

התרוממתי מהשכיבה והתיישבתי על המפה לוגמת מכוס השמפנייה שלי .

"מה הצבע האהוב עלייך?" שאלתי מביטה בו בזמן שהוא עדיין שוכב לו על המפה .

"שחור" אמר חד וחלק .

המשכנו לשאול שאלות על דברים שטותיים , כמו מקרים הזויים שקרו לנו עם סטוץ או במהלך סקס , פאדיחות , מאכלים אהובים ועוד .

//תהנו🥵🥵

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now