"שמעתי שעשית חיים אתמול" אומר ליאור כבדרך אגב .
"מה זה? הפכת מהאקר לסבתא רכלנית?" אני שואלת בציניות לשמה , גורמת לו לגחך בשעשוע .
"אפרופו האקר , למה גררת אותי לפה בשבת?" הוא מפהק בעייפות .
אני מביטה בו ומחכת קלות , מזיזה חלקת שיער מקדמת פניי אל מאחורי אוזני .
"אני רוצה שתמצא לי צילומים ממצלמות אבטחה . צילומים ממלון ממילא , תצלומים של לפני עשר שנים בתאריך 9.9.2009" אני מבקשת , והוא מהנהן בהבנה .
הוא מתיישב מול הלפטופ הפתוח שלו , פורץ לשרתים של חברת האבטחה של המלון ומתחיל להקליד קודים על מסך שחור . עשרות קבצים רצים על מסך המחשב עד שתמונה אחת לוכדת את עיניי .
"עצור!" אני קוראת במהירות אך התמונות עדיין רצות .
"תחזור כמה שניות אחורה" אני דורשת ממנו , וכך הוא עושה .
הוא מציג בפניי כמה קבצים מכל מיני מצלמות שפעלו באותו היום במלון .
"מה היה מיקום המצלמה?" הוא שואל .
"בקומה השביעית" אני עונה בחזרה .
"בין השעות תשע לעשר בבוקר" אני מוסיפה לומר , והוא מהנהן בהבנה ופותח את קובץ על מסך המחשב .
"מה זה?" אני מסתכלת על המסך ששידור דמוי שלג מופיע בו .
"מחקו את הקובץ ממאגרי מצלמות האבטחה" הוא מסביר לי .
"פאק!" אני גונחת בתסכול ורוגז .
"תתחיל תהליך שחזור . עכשיו!" אני דורשת ממנו רגע לפני שאני יוצאת בזעם מחדר המחשבים .
אני נכנסת אל המשרד שלי ונעמדת מול חלון הראווה שמשקיף אל הים , נושמת עמוק מרגיעה את נשמתי .
"יסמין! תגידי את מטומטמת?!" דלת משרדי נפתחת לפתע ועומר נכנס פנימה בצעקה .
"מי שמדבר... בחור עם משאלת מוות . מה אתה רוצה?" אני מתקדמת אל הספה ומתיישבת עליה .
"את יודעת עם מי הזדיינת אתמול?" שואל ואני בתגובה מנידה בראשי לשלילה .
"הזדיינת עם הבן של חלפון" אומר מתקרב אליי עצבני .
"נו ו... זה סטוץ מה אכפת לי" אני עונה באדישות .
"את יודעת שאני לא אוהב שאת עושה את זה במועדונים , גם אם יש אבטחה" הוא אומר ודאגה נשמעת בקולו , אך גם ישנה הקנאה שצבורה בתוכו .אני מתרוממת וקמה מהספה מתקרבת אליו .
"אתה מקנא לי?" אני שואלת בחיוך משועשע ומתגרה , מתקרבת אליו עוד קצת .
"את יודעת שאני רוצה אותך אז למה את שואלת?" אומר ומתקרב אליי . לפתע שנינו צמודים זה לזה .
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...