פרק 33

932 61 38
                                    

"וואי , מרוב עבודה לא שמתי לב לרעב שלי" אמרתי לו בזמן שהמלצרית מניחה על השולחן את המנות שהזמנו .

"גם בחופשה את עובדת המון?" שאל .

"בערך , זה תלוי בסוג העבודה ואם זה מחייב שאני יעשה אותה" עניתי לשאלתו .

"ובמה אתה עובד?" שאלתי בידיעה לעסקים המשפחתיים שלו .

"אני בתכלס מהנדס יש לי תואר , אז אני אחראי על הדברים שקשורים לזה בעסקים של אבא שלי ובחברה המשפחתית" אמר .

מהנדס? יפה לו .

"בתאבון" אמרתי לו לוקחת את המזלג והסכין בידי ומתחילה לאכול מהסטייק והצ'יפס שהזמנתי .

"בתאבון" החזיר לי בחיוך מתחיל לאכול גם הוא ממנת האנטריקוט שהזמין .

"אני חוזרת עוד כמה ימים לישראל" אמרתי לו כדרך אגב .

מבטו הפך ללא מובן והחיוך שהיה לשפתיו נעלם לו .

"מה? למה?" שאל נראה מעט מבולבל .

"באתי הנה לחופשה , לא לנצח אתה יודע" אמרתי לו והוא נאנח והניח את המזלג על המפית לצד הצלחת שלו .

"אני יודע , אבל לא חשבתי שתחזרי כל כך מהר" אמר .

"שבוע הבא יש השקות של שני בתי מלון שבניתי , אני חייבת להיות נוכחת באירועים האלה" אמרתי לו .

"מממ..." המהמם בהבנה .

"אז את תבואי לבקר כאן מדי פעם?" שאל בחיוך גורם לחיוך אחר להיפלט מפי .

המחשבה שאולי הוא מחבב אותי לפחות כמו שאני מחבבת אותו נכנסת לראשי ולא יכולה לצאת ממנו .

"נראה.. ואתה?" שאלתי אותו .

"ואני מה?" שאל בהתחכמות .

הנחתי גם אני את כלי האכילה לצידי הצלחת מחברת את ידי לאגרוף ומניחה את ראשי מעליו .

"ואתה תבוא לבקר שם מדי פעם?" שאלתי אותו אני .

"נראה.." החזיר לי את התשובה שנתתי לו .

הנדתי בראשי אנה ואנה בחיוך ולאחר מכן הרמתי את כלי האכילה שלי (סכין ומזלג) והמשכתי לאכול והוא אחריי .

הארוחה עברה בדיבורים או יותר נכון בפלירטוטים ובדיחות מטומטמות שהצחיקו את שנינו עד כאב .

"מלצרית" קרא סבאש למלצרית ששירתה אותנו .

היא באה אל השולחן "כן?" שאלה .

"חשבון בבקשה" אמר לה סבאש והיא הנהנה והלכה לה .

פיהוק נפלט מפי והנחתי את ידי על פי .

"התעייפת אה?" שאל סבאש .

הנהנתי מעבירה את שערי אל מאחורי אוזניי .

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now