**בן👆**
נקודת מבט בן :
"אז מה יש לה דוקטור?" שאלתי כאשר ראיתי שסיים לבדוק אותה .
"היא רק קיבלה מכה חזקה , הנפיחות תיעלם תוך שבוע פחות או יותר , אין זעזוע מוח , היא תישן לפחות עד מחר בבוקר" אמר והנהנתי בהבנה מלווה אותו לדלת .
אני לא רוצה לצאת איתה . כל חיי אני פעלתי לפי מילותיו של אבי אך לגבי בחורות בחיים לא הקשבתי לו אך הפעם ההיתי חייב .
אני לא רוצה להתחתן בגיל הזה , לא איתה ולא עם אף אחת , אני אחד של סטוצים וזהו! ואת האמת שזה גם מה ששמעתי עליה .
בין כל עסקי המאפייה היא משתוללת במועדונים ושוכבת עם איזה בחור שהיא מוצאת באותו הרגע .
חזרתי אל יסמין מביט בה ישנה , היא בחורה יפה . מאוד יפה אם לומר את האמת . אבל ברור שייש מאחוריי כל התדמית שלה משהו כואב , אחרת מה הסיבה שנערה בת 19 תנהל עסק כזה על כתפיה הצרות?
הרמתי אותה ככלה והעלתי אותה לחדרי משכיב אותה על המיטה שלי וחולץ את עקביה מרגליה הקטנות .
כיסיתי אותה בשמיכה וירדתי למטה להעביר משחק קצר בפלייסטיישן . הטלפון שלי צלצל ושמו של אבי התנוסס עליו . נאנחתי ועניתי לטלפון .
"אה פאפו?" שאלתי זורק את שלט הפלייסטיישן על הספה .
"איך עבר הדייט שלכם?" שאל בהתעניינות .
"לא עבר . עשינו תאונה בדרך" אמרתי משפשף את מצחי .
"מה?! ואתם בסדר?!?" שאל בלחץ ודאגה .
"כן , אני בסדר אבל היא כמעט התעלפה , הבאתי אותה אליי והזמנתי רופא , אמר שזה מכה יבשה וזה יעבור תוך כמה ימים" אמרתי מסכם לו הכל בקצרה מבלי להזכיר שאני אשם בתאונה הזו ושרבנו באוטו עוד לפני שהתחיל הדייט .
"בסדר , אם קורה משהו תצלצל . בנתיים לל לישון , אני זקוק לך מחר רענן" אמר וניתק את השיחה לא לפני שברך ללילה טוב .
עליתי לחדר שלי מכניס את הטלפון למטען ופשטתי את בגדיי נכנס גם אני למיטה נשכב בנוחות לייד יסמין . הבטתי בפנייה של יסמין שנחו מולי . חלק משערה השחור היה על פנייה .
קירבתי את ידי אליה והזזתי את חתיכת השיער וליטפתי את פנייה . אני חושב שהיא אחת הנשים הכי יפות שראיתי בחיי .
שפתייה עבות במעט , יש לה אף קטן וריסים ארוכים שמדגישים את עיניה הכחולות . שיערה השחור כפחם מבריק ואורכו מחמיא לפנייה .
הרגשתי את שעיניי מתחילות להיות כבדות וכבר הבנתי שארדם בקרוב . עצמתי עיניים שוקע בשינה עמוקה .
**נקודת מבט יסמין**
פקחתי את עיניי לאט משפשפת אותם במעט עייפות . הרגשתי סוג של חמימות והבטתי על היידים הגבריות שנחו על בטני ועטפו אותי בחום .
השמלה שלבשתי אתמול עוד הייתה לגופי והרגשתי רגועה מעט . ניסיתי לשחזר אירועים בראשי כדי לגלות איפה אני ואיך הגעתי לכאן .
סובבתי את גופי בעדינות ובן נגלה לפניי , יושן בשקט . חייכתי חיוך קטן מביטה בו , הוא פשוט נראה כמו מלאך .
שיערו שחור ומתולתל , שפתיו לא עבות אך גם לא דקיקות ויש לו ריסים ארוכים שלדעתי עם עיניו השובבות יקנו כל אחת .
"בן" אמרתי מנערת אותו מעט לאחר שניסיתי לצאת מזרועותיו ללא הצלחה . "בן" אמרתי מנערת אותו עוד יותר חזק ממקודם ועיניו החלו להפתח .
הוא שפשף את עיניו ונאנח כאשר ראה אותי גורם לי לגלגל את עיניי בזלזול . "מה?" שאל בעייפות ובקול צרוד של בוקר .
"איפה אני ואיך הגעתי לפה?" שאלתי את השאלות שניקרו במוחי "אפשר לדבר על זה אחרי הקפה?" שאל והנהנתי .
הוא שחרר את גופי מבין ידיו והלך אל המקלחת בזמן שאני יושבת על המיטה והמון שאלות רצות במוחי .
//תהנו🥵
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...