//מרתון//
//חלק 1//אני יורה כדור אחרי כדור אל המטרה בשחור לבן ופוגעת בעיגול האדום שבאמצע המטרה פעם אחר פעם .
"יסמין , כבר לקראת שש" נשמע הקול של מיכאל מאחוריי .
הנהנתי יורה בפעם האחרונה מחליפה את המחסנית של האקדח ממחסנית ריקה לאחת מלאה ומניחה את האקדח מאחורי גבי .
מיכאל זה הבחור שאחראי על המטווחים שברשותי , בחור טוב .
"יאללה , אני הולכת . נדבר" אמרתי לו ויצאתי מהמקום .
המטווח נמצא בבניין שאם מסתכלים עליו מבחוץ , הוא נראה נטוש וחסר חיים , אך מבפנים מעוצב באלגנטיות וצורה קלאסית בצבעים; אדום , אפור , שחור ולבן .
קבעתי עם בן בשבע לדייט , והוא הודיע לי להתלבש קליל ונוח .
לפני כמה ימים אבא שלו ביקר אותי במשרד לאחר ששמע על התאונה הקטנה שעשינו ואיחל לי החלמה מהירה .
אבא שלו כל כך לחוץ לחתונה הזו , הוא ממש רוצה שהבן שלו יתחתן , וזה מרגיש כאילו יש משהו מאחורי זה .
אני זוכרת שאמר שהוא כבר דיי מבוגר והוא רוצה לראות נכדים מבנו היחיד , למרות שהוא לא נראה כל כך מבוגר , הוא נראה בסביבות גיל החמישים - חמישים וחמש גג .
מודה , המצב קצת מדאיג אותי , יכול להיות שהם צריכים משהו ממני או מהכנופיה שלי ומנסים לנצל אותי על מנת להשיג את מטרתם?
נסעתי הביתה מריצה כל כך הרבה מחשבות בראשי , אבל מה שאני יודעת זה שאני אנסה להנות כמה שיותר עם בן הערב ואנסה להתאפק כמה שיותר על מנת לא לשכב איתו .
הגעתי הביתה והחנתי את הרכב הלבן שלי בחנייה ולאחר מכן נכנסתי הביתה פוגשת ברוזי העוזרת שהגיעה היום על מנת לנקות את הבית .
"וואיי רוזי מה הכנת? הריח מדהים" אמרתי בחיוך כאשר נכנסתי הביתה .
"יסמין שלום" אמרה בחיוך והתקדמה לעברי מחבקת אותי ונושקת ללחי שלי .
"שלום , מה שלומך?" שאלתי בנימוס .
"הכל טוב , שבי אני אשים לך אוכל , הכנתי לך חריימה חריף כמו שאת אוהבת וחלות" אמרה והחיוך שלי רק גדל .
אני מתה על האוכל של האישה הזו , ובכללי עליה .
היא אישה מדהימה , היא כמו אמא שלי , היא נוהגת בי בחמימות , מתקשרת פעם ביום על מנת לברר לשלומי , מכינה לי לאכול כשהיא נמצאת והיא תומכת בי ונותנת לי חיבוק חם ואוהב .
הבנות של רוזי גרות בחוץ לארץ , כך שלא יוצא לה לראות אותן כל כך הרבה וכשכן היא נרגשת כמו ילדה קטנה שמודיעים לה שהולכים לחנות משחקים .
ישבתי על אחד מכסאות האי יושבת לאכול מהצלחת שרוזי הגישה לי .
"מממ.." התענגתי .
כל כך טעים🤤🤤
"בתאבון מותק" אמרה בחיוך וחזרה לנקות את הבית .
אני לא לוחצת על רוזי לשבת לאכול איתי , לרוזי יש לוח זמנים מפורט של זמני האכילה שלה והיא אף פעם לא חורגת מהם .
לאחר עשר דקות הנחתי את הצלחת בכיור וטיפסתי במדרגות אל חדרי .
עמדתי מול הארון מנסה לבחור מה ללבוש .
"אני חייבת לקנות בגדים חדשים" מילמלתי לעצמי ולבסוף הוצאתי חולצה לבנה עם ציור של מיכלאנג'לו ושמו רשום מהעל הציור בשחור , ג'קט ג'ינס ומכנס שחור עם חגורה מתאימה .
נכנסתי למקלחת מתרעננת במים קרירים ולאחר מספר דקות יוצאת מהמקלחת מתלבשת בבגדים תחתונים ומורחת קרם גוף בניחוח תות .
יצאתי מחדר המקלחת נכנסת אל חדר השינה מתלבשת בבגדים שהכנתי ממקודם ומניחה נעליי סופרסטאר שחור לבן לרגליי .
לא היה צורך שאשים בושם , הריח של הקרם בניחוח תות היה חזק ועדין בו זמנית .
שמתי צמיד פנדורה ומספר טבעות לאצבעותיי .
סירקתי את שערי החלק שיורד על כתפיי ונח על גבי בנונשלנטיות .
שמתי איפור עדין ובסוף מרחתי לשפתיי ליפסטיק שקוף .
הטלפון שלי צלצל , בן .
'אני למטה' שלח .
הבטתי מבט חטוף במראה והלכתי .
//סתם שיר שאני אוהבת😉//
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...