פרק 39

473 28 15
                                    

אז היי לכולם.. החלטתי לעלות פרק שהיה כתוב אצלי מלא זמן , והוא פשוט לא עלה נטו מחוסר ביטחון בכתיבה שלי בסיפור הזה . אני יודעת שיכול להיות שהרבה שחכו מהסיפור והם כנראה לא יקראו את זה , אבל תדעו שהייתם חסרים לי , ואני מקווה שלא יהיו לנו עוד הפסקות נורא ארוכות שכאלה .

דרך אגב , הייתי רוצה לאחל מזל טוב ל- oriya_2005 שביקשה ממני פרק לכבוד יום הולדתה , אז מזל טוב🥰❤

ויאללה , אחרי הקדמה ארוכה , אני מקווה שתהנו מהפרק...

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

הבטתי באליף במבט הבוחן את פניה , מנסה לקרוא אותה .

"את בטוחה שזה מה שאת רוצה לעשות?" שאלתי אותה .

"כן . אתה הבן זוג שלה ואני כמו אחותך , רוצה להכיר אותה ולדעת שאתה נמצא ביידים טובות" חזרה על הסיפור ששיננה כל הטיסה מאיסטנבול לשדה התעופה בן גוריון בתל אביב  .

"אסור שהיא תגלה את מה שאנחנו יודעים" אמרתי לה את מה שהיא כבר יודעת .

היא הנהנה אליי כאילו הדבר מובן מאליו .

"היא אחותי הקטנה , אני לא אסכן אותה בשום צורה שהיא , לא אותה ולא אותו" אמרה כאחות לביאה שתגן על אחיה הקטנים מבלי לחשוב פעמיים .

אפילו מבלי להכיר אותה באופן אישי היא אוהבת אותה יותר מאת עצמה .

ברגע שהיא הבינה כי הם כנראה אחיות היא ישבה במשך שעות מול הלפטופ וחיפשה עלייה מידע , היא התחננה שאספר לה עליה הכל , החל מהצבע האהוב עליה עד לתכונות האופי וההרגלים הקטנים שלה שהופכים אותה למי שהיא .

סיפרתי לה כי כאשר היא עצבנית , יש לה הרגל בו היא נושכת את שפתייה ברגזנות , ושהיא תוהה ובראשה שאלות להן היא מחפשת תשובה , היא משחקת עם השרשרת שנמצאת לצווארה .

שייש לה ריח וניל מתקתק וקלאסי וכי בלי מסטיק מנטה בתיק היא לא זזה לשום מקום , שהיא עקשנית ובחורה לוחמנית זה דבר שהיה ברור מאליו מבחינתה אחריי שחיפשה אודותייה בגוגל וגילתה על עברה של אשת עסקים צעירה שבעבר חייה ברחובות והסתירה את העובדה שהיא בחיים .

לפי הסיפורים , היא דומה להוריה בצורה בלתי יאמנת .

אימה שהייתה זמרת הייתה בתו של איש עסקים אשר נישל את בתו ממנו כשגילה כי היא נושאת את פרי אהבתה בעודה לא נשואה לאף אחד .

כשהוא שמע על מה שקרה לבתו דבר לא הזיז לו מלבד כבודו , ולכן לא עשה צעד על מנת לעזור לבתו ההריונית ואב בתה , נכדתו .

לפי הסיפורים ששמענו לאורך אותו הלילה , אימה הייתה אישה שנלחמה למען שניי ילדיה , בעוד אחד היה בתוך רחמה והשנייה הייתה מתרוצצת מלאת אדרנלין מסביבה .

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now