אחזתי בידו של בן במעט לחץ והוא שלח את ידו השנייה אל הפעמון מצלצל בדלת ושולח לי מבט חמים בנסיון להרגיע אותי .
הדלת נפתחה ואישה מעט מבוגרת בעלת שיער שחור חלק ועיניים חומות פתחה את הדלת וחיוך היה על פנייה .
"בן!" קראה בהתרגשות ומשכה אותו לחיבוק .
אני משערת שזו אמא שלו . מלבד צורת השיער השונה שלהם , לאמו יש שיער חלק ולבן שיער מתולתל עד מקורזל .
הוא חיבק אותה עוטף אותה בזרועותיו ולאחר מספר שניות מתנתק ממנה ומביט בי .
"אמא , תכירי , יסמין" אמר מציג אותי לאימו .
"נעים מ.." אמרתי אך אמו קטעה אותי עוד לפני שהצלחתי להשלים את המשפט ומשכה אותי לחיבוק .
מודה שאני נורא מופתעת , לא ידעתי איך להתנהג , האם ללחוץ לה את היד או פשוט לחבק אותו בנחמדות , היא חסכה לי את ההתלבטות והחוסר נעימות כאשר היא משכה בידי לחיבוק .
"אתי , נעים מאוד" הציגה את עצמה לאחר שהשתחררנו מהחיבוק .
"תיכנסו" הוספיה זזה מהדלת . נכנסנו פנימה והיא אחרינו .
"בואי ותכירי את שלושת המפלצות" אמר מתקדם במסדרון אל הסלון .
הבית מעוצב בצורה יפייפיה , גוונים של שחור לבן שולטים במקום וישנם תמונות צבעוניות אשר תלויות ברחבי הבית .
הגענו אל הסלון , ספות שחורות , כורסאת זמש לבנה , שולחן קפה עשוי זכוכית שחורה ומתכת אפורה והרצפה עשויה מעץ , רצפת פרקט .
הסלון פשוט נראה מדהים , הוא מקושט בצמחים , תמונות וציורים .
על הספה השחורה ישבו שלוש בנות שעסקו בנייד שלהם . הם היו נראות קצת יותר קטנות מבן .
"שלום לבנות כי מכוערות בעולם" אמר בן גורם לבנות להסיט מבטם מהנייד אליו .
הן קיפצו מהספה במהרה והתחבקו .
"תכירו זו יסמין , הבת זוג שלי" אמר בן גורם לבנות להביט אל מעבר לכתפו , להביט בי .
"יסמין , תכירי; שלי , מיקה ויעל" הציג בפניי את אחיותיו הקטנות .
הבנות בחלקן דומות לבן ובחלקן לא . מיקה בעלת שיער שחור וחלק כמו אמה ועיניים חומות כהות . יש לה נקודת חן קטנה לצד שפתייה ושיערה אסוף לקוקו גבוהה כאשר לגופה מדים של צהל .
ליעל שיער שטני ארוך ועייניים שחורות שנוגדות את שערה , היא נראת הקטנה מכולן , בערך בת 15 . היא נמוכה מעט אך העקבים שלבשה גרמו לה להיות כמעט בגובהה של מיקה .
שלי לעומת מיקה ויעל לבושה בבגדים אלגנטים , מכנס מחוייט וז'קט בלייזר שחור עם מגפונים שחורים וחולצה חסרת שרוולים ובעלת צאוורון בצבע שחור . היא לבשה עגילי פנינה צמודים לאוזניה ולצווארה שרשרת פנינים . לוק של אשת עסקים .
שיערה של מיקה שחור ורואים שהיא עברה החלקה . עינייה הם כמו של בן , שחורות אך גדולות יותר .
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...