פרק 23

1.1K 65 6
                                    

"אני לא מאמין" מילמל בן . "כל הכבוד ילדונת , מודה , לא חשבתי שתעשי את זה" אמר גם מאור .

דפיקה נשמעה על הדלת גורמת לי להסתובב .

"כן" קרא מאור מאשר כניסה .

אתי , אמא של בן ואשתו של מאור נכנסה פנימה ומבט מעט כעוס על פנייה .

"אמרנו שלפחות בשישי לא תתעסקו בעבודה" אמרה כאילו מזכירה להם משהו .

"מקרה קטן , טיפלנו בו , אנחנו הולכים לעשות סיבוב קטן בבית" אמר בן קם מהכיסא ואוחז בידי .

"עוד עשרים דקות מתיישבים לאכול" הודיעה לפני שיצאנו ולאחר מכן בן טרק את הדלת .

הבית הזה ענקי שלוש קומות פלוס מרתף יש גינה גדולה שמשקיפה לים ומתחתיה ישנה בריכת שחייה גדולה .

המקום ענקי .

"והמקום האחרון , החדר שלי" אמר בן מוביל אותי אל מאחורי המדרגות שם נמצאת דלת לבנה בעלת שני פסים אפורים לכל אורכה .

הוא פתח את הדלת וחדר יפהפייה נגלה בפנינו .

לעומת הדלת הלבנה החדר מעוצב בשחור .
מהריצפה אל הקיר , מהמצעים של המיטה אל הספרייה שמונחת בחדר .

נכנסנו פנימה ואני סרקתי את החדר ;
ישנם מספר ספרים שמונחים על הספרייה , ספרי קריאה מלאים במתח ודרמה .

על הקיר שמול המיטה ישנה טלוויזיה גדולה ומעט אחרייה ארון בגדים גדול שצבעו שחור .

התקדמתי מעט אל החלון הענק שבחדר שנמצא מקיר לקיר ומהריצפה כמעט עד התקרה .

זה נראה כאילו יש יער ענקי איי שם בחוץ . המון צמחייה ירוקה ופרחים שונים שתולים שם .

"מהמם פה" פלטתי מפי .

הסתובבתי מביטה בו בזמן שהוא בוחן אותי .

"את צריכה לזרוק את הג'ינס הזה" קבע גורם לי למבט מעט מבולבל .

"וזה למה?" שאלתי מתקרבת אליו . נעמדתי צמוד אליו והנחתי את זרועותי על כתפיו כורכת את ידיי סביב צווארו .

הוא הניח את ידיו על גבי התחתון והביט בעיניי .

"זה כי אני ממש אבל ממש מתאפק לא לקרוע אותו ממך , הוא עושה לך אחלה תחת" אמר והניח את ידיו על ישבני וחופן בו .

"הוא עושה לי אחלה תחת או שבאמת יש לי אחלה של תחת?" שאלתי בהתחכמות ובמעט שעשוע .

"יש לך את התחת הכי יפה שראיתי בחיים , זה מספיק בענייך?" שאל בחיוך מתחכם לי גם הוא .

"לא" עניתי גורמת לו לפתוח את עיניו מעט בהפתעה ולחיוך בעל גומות קטנות .

הוא נושק לשפתיי חופן את ישבני בשתיי ידיו ומצמיד אותי אליו כמה שיותר כך שאני מרגישה את הבליטה שלו בבטני התחתונה .

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now