"את מוכנה להסביר לי מה לעזאזל ניסית לעשות?" שאל בן בכעס .
"מה אתה חושב שניסיתי לעשות? אה? רצית שאני אכעס מול כולם? שאריב שם איתך ועם הירדן הזאת? כל הערב המעצבנת הזאת הייתה עם חיוך כיאלו יושבת עם איזה דוגמן בארוחת ערב" אמרתי בכעס מחקה את החיוך המזוייף שהיה לירדן הזאת כל הערב .
"הילדה הזאת בטוח שלך?" שאלתי מתיישבת על הספה והוא הנהן מתיישב לצידי ומשעין את ראשו לאחור מכסה את עיניו בכפות ידיו .
"עשינו בדיקות גנטיות בשלוש מקומות , ככה שגם אם היא הייתה מנסה לזייף היא לא הייתה מצליחה" הסביר .
"למה לא סיפרת לי? העיקר אתה ואבא שלך יושבים לי על הראש ; חתונה ונכדים" שאלתי בכעס וזלזול .
"את חושבת שאני רציתי ילדים מירדן? היא הייתה בסל הכל סטוץ והיא לא לקחה גלולה בכוונה . אחרי חודשיים היא באה ואמרה שהיא בהריון ולא מוכנה לעשות הפלה . החלטתי לקחת אחריות על הילדה , אבל לא על האמא המטורפת שלה" אמר מרים את ראשו ושב להביט בי .
"מה ההורים שלך אמרו?" שאלתי בהתעניינות .
"הם אמרו שייתמכו בכל החלטה שאקח , וככה זה היה . הם סבא וסבתא של אלה , אבל ירדן לא הכלה שלהם , והיא גם לא תהיה" אמר שם את ידו על ידי .
הרגשתי פגועה , הוא לא סומך עליי מספיק בשביל לספר לי שייש לו ילדה אבל הוא סומך עליי מספיק בשביל להגיד שהוא רוצה ממני ילדים?
הורדתי את ידו מידי וקמתי מהספה .
"אני הולכת לישון , תנעל את הדלת כשאתה יוצא" אמרתי רומזת לו או יותר נכון אומרת בסוג של ישירות שאני רוצה שילך .
"את רצינית?" שאל במין הלם והנהנתי .
"אין בעיה .לילה טוב" אמר בכעס קם מהספה ויוצא מהבית בטריקת דלת .
על מה לעזאזל הוא כועס?! אני זאת שצריכה לכעוס . אני זאת שאמורה להיות פגועה , כי אני זאת ששיקרו לה , אני זאת שהוא בגד באמון שלה , אני זאת שאיבדה בו את האמון שלה ואני זאת שלא תשיב לו את האמון שלה .
דמעות בוגדניות ירדו מעיניי וכעס שבתוכי רק גבר .
הלכתי אל המטבח מוציאה מהכוורת שמעל התמי 4 בקבוק וויסקי .
פתחתי את הבקבוק מוזגת מעט ויסקי אל תוך כוס זכוכית עם קרח .
איך כל פעם שאני מרגישה לרגע בטוחה במי שאני , במה שאני ובמקום שלי אני נבגדת? איך? למה זה כל פעם מחדש קורה דווקא לי?
שתיתי את הויסקי הקריר ששרף מעט את גרוני וגרם לי לרצות עוד ממנו .
עצרתי את עצמי מלשתות עוד . יש לי עוד כמה דברים לעשות הערב .
הטלפון שלי צלצל , עומרי .
"הלו" עניתי
"הכסף יצא החוצה , מחר הוא יכנס מולבן אל תוך החשבון שלך" אמר .
"תשמרו על המשאית עד שהיא עוברת את הגבול" ציוויתי .
"שומרים , אחריי הגבול האנשים שלנו בלבנון יעבירו את תכולת המשאית לספינה עד לקפריסין , ומשם הם הכסף יעבור לבולגריה ויולבן" הודיע .
"תשמרו טוב טוב על הכסף הזה , יש שם יותר מידי ממנו בשביל שהוא ילך לאיבוד" הזהרתי .
"נדבר" אמר וניתק .
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...