נקודת מבט - יסמין
עיניו עוברות על כל פיסת מידע בקלסר . קוראות הכל במהירות .
מבטו הרגוע והשליו משתנה בשניות למבט מסוכן . הוא סוגר את הקלסר בזעם עיוור , הוא מאגרף את ידיו ועוצם את עיניו בניסיון להשתלט על כעסו .
עיניו נפקחות שטופות זעם והוא משליך את הקלסר על הריצפה בכעס .
הוא מתקדם אליי בצעדים מהירים ומבט אכזרי על פניו . אני עומדת מולו זקופה ואיתנה , לא מפגינה מולו טיפת חולשה . פניו מילמטרים ספורים מפניי ונשימותיו החמות מתערבבות בנשימותיי .
"מה זה לעזאזל?!" הוא נוהם בעיניים רושפות . כל כך הרבה רגשות עוברים בעיניו , ואני יודעת שהצלחתי לפגוע בו .
"זה נשק יום הדין" אני זוקפת את סנטרי , גם עם עקבים מזורגגים אני לא מגיעה אל אמצע חזהו .
"יסמין!" הוא נוהם ונראה כי הוא מתקשה לשלוט בעצמו .
הוא מתרחק ממני באחת , כשאגרופיו המכווצים מכים בקיר הלבנים .
נשימותיו מהירות והוא נשאר לצד הקיר , נראה כי הוא חושש ממה שיעשה עם ישאר קרוב אליי .
"אני פגעתי בך עד כדי כך?" הוא שואל כעבור כמה דקות של שתיקה בהם אסף את עצמו ונרגע מעט .
"אני שיקרתי לך אני יודע . הסתרתי ממך את הילדה שלי ונפגעת , אני יודע ואני מצטער על זה . הצטערתי על כך בכל שנייה שלא היית איתי מאז . אבל נפגעת עד כדי כך שירדת כל כך נמוך כדי לפגוע בי בחזרה?" הוא שואל , מתקרב אליי שוב כדי לבחון את עיניי .
"את מאיימת בפתיחת מלחמה רק כדי לראות אותי נשבר?" הוא ממשיך .
"את יודעת שלא אשבר בגלל זה , את יודעת שאלחם עד המוות אם צריך , אבל את יודעת בדיוק כמוני שמה שישבור אותי זה שזה בא ממך" הוא אומר בטון מאשים .
"אם אתה רוצה שאשמור על שקט בנושא הזה אתה והמשפחה שלך תשמרו מרחק ממני ומהעסקים שלי . אתם לא תתקרבו אליי ואל האנשים שלי בשום צורה" אני מתעלמת מדבריו , מציבה תנאי בתמורה לשתיקה .
הוא צועד לעברי עוד צעד , תופס בלולאת הג'ינס שלי ומצמיד אותי אליו במשיכה מהירה .
אפו נצמד למצחי והבל פיו החמים מדגדג את לחיי .
ידיו מרתקות אותי צמוד לגופו , לא נותנות לי להתנגד ולזוז מגופו .
"בן!" אני קוראת , מנסה להרחיק אותו ממני אך זה רק גורם לו לחזק את אחיזתו בגופי ולחיכוך ביננו לגדול .
"את רוצה שאשמור ממך מרחק? ממך ומהאנשים שלך? באמת?" הוא נושק לצאוורי , שואף את הריח שלי .
"פאק התגעגעתי לריח הזה" הוא גונח ומצמיד נשיקה נוספת לשקע צווארי .
"את רוצה שאשמור מרחק גם מסבאש? הוא חלק מהאנשים שלך?" הוא ממשיך לשאול ולנשק את צווארי .
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...