אורחים רבים עוברים על פנינו אומרים שלום ומפטפטים קלות בנימוס , נושאים שיחת חולין .
על פני כולם חיוך מסב שלום , מברכים החלמה מהירה ושהאירוע שאירע בערב שישי לא יחזור על עצמו שוב .
אני לבושה בשמלת סטן אדומה , שמלה קצרה המשדרת חוצפה ויוקרה בו זמנית .
היא עלתה לי הון תעופות .
לאוזניי עגילי חישוק ושערי השחור והחלק , מסורק אחורה בעוד הוא מוחזק ומתוחזק על ידי ג'ל וספריי לשיער שעושה עבודה מצויינת .
על פני מרוח איפור קל שעשתה לי מאפרת שהוזמנה הנה במיוחד לשם כך , ועל גופי מותז בושם בניחוח נעים של דיור .
לצידי עומד מאיר , שותפי העסקי בעסקי המלונאות , שבדיוק כמוני , מחייך לכולם , משדר ביטחון ועוצמתיות עוד רק במבטו .
רק בגלל קור הרוח שלו , הקלילות והביטחון שהוא משדר , רציתי כל כך לעבוד איתו .
הוא היה בדיוק כמוני , חסר כל , הוא ננטש כתינוק והיה חסר משפחה , כמוני .
כבר שהיה נער היה לו ראש עסקי וחשיבה יצירתית . לפחות זה מה שאומרים עליו...
הוא טיפס בשיניים ונלחם כדי להגיע למה שהוא היום , ורק על זה , מגיע לו שאפו ענקי .
הוא גאון , החוכמת חיים שלו וההשכלה הפשוטה שהוא קיבל בפנימיה שבה היה כנער , היו הגורם העיקרי ליציאה שלו ממעגל העוני .
לאחר שנולד לעולם 'הפחות טוב' , הוא הבין כי הוא לא רוצה עוד להיות בו , הוא הבין שהוא לא רוצה לדאוג לכמות ההכנסה החודשית שלו , והוא רוצה להיות בטוח שעתיד ילדיו העתידיים מובטח .
יש על מאיר הרבה סיפורים ושמועות , ביום שבו נפגשנו לראשונה , אזרתי אומץ ושאלתי אותו מה מבין כל השמועות והסיפורים שייש עליו נכונים , והוא ענה לי בכנות , סיפר לי אודותיו , על ילדותו , צעירותו והתבגרותו במהלך השנים .
אין לי ספק שהוא אחד מהטופ מודלס שלי .
"את נראת מאוד אלגנטית , השמלה מחמיאה לך . נועזת אבל מחמיאה" אמר גורם לחיוך קל לעלות על שפתיי .
אני מהנהנת אליו בחיוב .
"תודה" הודיתי לו בחיוך על מחמאתו .
"גם אתה נראה טוב" הוספתי והחמאתי גם אני לו .
"אני שמח שלא ויתרת על היום" אמר לי .
"למה שאוותר?" שאלתי בבילבול .
"בגלל מה שהיה ביום שישי , כולם מדברים רק על זה" סיפר לי את הידוע לי .
הנהנתי אליו בהסכמה .
"אני יודעת" הוספתי .
"אבל אני לא אחת שאוותר בגלל אנשים אחרים על עצמה . עבדתי מאוד קשה ימים ולילות בשביל המקום הזה , ואני לא אתן לאף אחד להרוס לי את היום החגיגי הזה" אמרתי לו בכנות גורמת לחיוך חושף שיניים צוחרות להופיע בפניו .
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...