"אז זה מה שקרה" אמר ונאנח לאחר שסיפר לי את אירועי לייל אמש כאשר ישבנו במטבח עם כוס קפה .
"תודה" אמרתי על כך שלא השאיר אותי כמעט מעולפת והלך . הוא הנהן בראשו ואני הבטתי בשעון הקיר , כבר תשע וחצי בבוקר .
"לעזאזל.." מילמלתי וקמתי ממקומי במהירות לוקחת את התיק שלי . "מה יש?" שאל בזמן שנעלתי את נעלי העקב שלי .
"אני צריכה להיות במשרד עוד פחות משעה יש לי פגישה" אמרתי נזכרת בהודעה ששלחה לי אתמול שירז ובה הזכירה את הפגישה שלה חיכיתי חודשים ארוכים .
"בואי אני אקח אותך הביתה" אמר והנהנתי בהסכמה יודעת שעד שמונית תגיע הנה כבר לא אספיק להתארגן בכלל .
יצאנו מביתו נוסעים אל ביתי שנמצא במרחק של כ-10 נסיעה .
"בגלל שאתמול לא ממש הלך לנו , רציתי לשאול אם תרצי לצאת השבוע" אמר "אני צריכה לבדוק עם המזכירה שלי , זו תקופה עמוסה" אמרתי והוא הנהן בהבנה .
ההיתי מופתעת מכך שרצה לצאת איתי אחריי מה שקרה אתמול . אך המחשבה הזו נעלמה באחת אחרת שאומרת לי שהוא עושה זאת או בשביל אביו או בשביל סקס .
בן עצר את רכבו מול ביתי . חייכתי אליו חיוך קטן ונשקתי ללחי שלו לאחר שאמרתי להתראות ויצאתי מהרכב מתקדמת אל ביתי ונכנסת פנימה .
עליתי אל חדרי במהירות מורידה את השמלה שנחה לגופי כבר מאתמול בערב ואת בגדיי התחתונים דוחפת אותם אל סל הכביסה ונכנסת אל תוך המקלחת שנמצאת צמוד לחדרי .
המים החמים נגעו בעורי ונתנו לי את הרצון להישאר מתחת לזרם המים אך כשהבנתי שבקצב הזה אני אאחר לפגישה התעשתתי על עצמי והתקלחתי במהרה .
יצאתי מהמקלחת מתלבשת בגינס קרעים בהיר , גופיה בצבע ב'ז וג'קט בלייזר לבן . לרגליי שמתי סנדלי עקב ולעיניי שמתי משקפי שמש .
שמתי שעון לידי ולאצבעותיי טבעות כסופות מפוזרות ברחבי אצבעותיי .
קשרתי את שערי בגומייה שחורה לקוקו נמוך ולקחתי תיק חום בהיר עד מאוד והכנסתי לתוכו את הדברים שאני צריכה .
יצאתי מהבית במהירות אפילו מבלי להתאפר ונכנסתי אל המכונית שלי אשר חנתה מחוץ לבית .
הבית שלי הוא לא גדול ומפואר ולא מרוחק מהעיר אלה נמצא בשכונת יוקרה בתוך העיר , לא כמו רוב האנשים האחרים שמתעסקים במה שאני מתעסקת .
יש לי בית פרטי , 7 חדרים וחדרי מקלחת ושירותים + מרפסת בכל חדר ולבית גינה בינונית המכילה בריכה ופינות ישיבה .
ואם אתם חושבים שאני זו שמנקה הכל , אז לא . יש לי עוזרת שמגיעה שלוש פעמים בשבוע שמנקה את הבית ולפעמים גם מבשלת .
נסעתי למשרד ותוך רבע שעה חניתי מול הבניין זורקת את המפתחות של הרכב אל אחד מהעובדים שעומד בכניסה והוא לוקח אותו אל החניון .
"בוקר טוב" שירז בירכה אותי כאשר ראתה אותי מתקרבת אל העמדה שלה .
"מה הלוח זמנים של היום?" שאלתי נזכרת שאני צריכה לסמס לבן מתי נוכל להיפגש .
"יש לך פגישה עם 'מוצרט' עוד עשר דקות , אחריי זה פגישה עם מאגר התרופות וארבע יש לך אימון כושר עם אלי" אמרה .
וואויי כמה זמן שלא עשיתי אימון טוב .
"תודה" אמרתי לה מסמנת לה שהיא יכולה לצאת מהמשרד שלי .
ישבתי במשרד עוברת על טפסים שנשלחו לי .
"אז יש לך זמן בשבילי היום?" נשלחה הודעה לטלפון שלי .
נכנסתי אל תמונת הפרופיל רואה את תמונתו של בן . התמונה הייתה בשחור לבן , אך ראו שלגופו גופיה וג'קט גינס קצר .
בן נראה טוב , טוב מאוד אפילו , הוא סקסי והתלתלים שלו הורסים אותי , יש לי חולשה לתלתלים .
את האמת , אם ההינו מכירים במועדון מבלי לחשוב פעמיים ההיתי שוכבת איתו , מודה .
אבל נכנסתי אל תוך כל העסק הזה ואין לי מושג למה , כי אני יודעת שאם ההיתי רוצה ההיתי יכולה לנפנף את אבא שלו , אבל לא רציתי .
אולי כי בתוך תוכי אני רוצה להתמסד? להקים משפחה ולהביא ילדים?
או כי אני רוצה יותר כסף , כוח ושליטה?
בפנים , אני יודעת שזה לא נכון , לא הכי אכפת לי מכסף . והכוח , השליטה והמעמד שייש לי מספיקים לי .
אני נהנת בחיי הרווקות שלי , אז למה הסכמתי לצאת לדייט עם בן פאקינג אזולאי?!
/// פאקינג 27k קריאות🥵
אני חולה עליכם , תודה שאתם בוחרים לקרוא את הסיפור בכל פעם מחדש , על התגובות החמות וההצבעות .תודה רבה לכן/ם❤❤
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Acción**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...