פרק 19

1.4K 76 23
                                    

"אז הוא התחיל את הטיפול היום" אמר בן מביט בי בחיוך .

החיוך שלו גורם לבטן שלי להתהפך ולשפתיי להתעקל לחיוך באופן אוטומטי .

"מה אמרת לו? כל המשפחה ניסתה לשכנע אותו לעבור את הטיפולים , רק את הצלחת" שאל .

"אמרתי לו שאני רוצה שלילד העתידי שלי יהיה סבא ולא תמונה איתו שתקשט את הסלון" אמרתי בכנות גורמת למבטו להשתנות מעט , מבטו היה מופתע מעט .

"מה זאת אומרת? את רוצה לעשות איתי ילד?" שאל מבולבל וכלא מאמין .

הנהנתי בהתלהבות והוא משך אותי מהכיסא מושך אותי לחיבוק .

"אני אוהב אותך פרינסס" לחש באוזני מעביר את ידו בשערי .

קפאתי , זו הפעם הראשונה שהוא אומר לי את המילים האלה . שמישהו אומר לי את המילים האלה .

זה כל כך מוזר אך טבעי בו זמנית , לא ציפיתי שהוא יגיד לי את המילים האלה ואני באיזה שהוא מקום מקווה שהוא לא אמר זאת רק כי הצלחתי לשכנע את אבא שלו ללכת לטיפול או בגלל שאני מסכימה לעשות איתו ילד .

"אין לך מושג עד כמה אני אוהב אותך , אהבה שאין לה מילים" אמר מביט בי בעיניים נוצצות .

עיניו הביעו את רגשותיו וגרמו לליבי להנמס .

ריסקתי את שפתיי על שפתיו מנשקת את שפתיו החמימות . פתחתי את פי מעט והוא דחף את לשונו אל חלל פי .

הנשיקה שהתחילה כעדינה ויפהפיה הפכה במהירות לאגרסיבית ומלאת תשוקה .

רגליי היו כרוכות סביב מותניו של בן וגבי מוצמד לקיר המטבח של ביתו .

ידיו של בן אחזו בישבני תומכות בגופי שלא יפול .
"בן" גנחתי את שמו מרגישה שכל העניין מתחמם .

זקפתו הורגשה בבטן התחתונה שלי וכל הסיטואציה הרגישה מוזרה אך טבעית בו זמנית .

ידיי שהיו כרוכות סביב צווארו של בן ירדו אל קצות חולצתו .

בן עצר את הנשיקה והביט בי ברצינות . "את בטוחה?" שאל כאילו זו הפעם הראשונה שאני עומדת לעשות סקס .

הנהנתי מביטה בעיניו נותנת לו את האישור .

לפתע הוא הרים אותי ככלה גורם לצווחת בהלה להיפלט מפי . "בן!" גערתי בו חובטת בחזה השרירי שלו , והוא רק צחקק ועלה לקומה העליונה אל חדרו .

הגענו אל חדרו של בן והוא הוריד אותי מידיו מושך אותי שוב לנשיקה טובענית בה הבגדים שלגופנו מתחילים להיעלם .

לבסוף נפלנו על המיטה לבושים אך ורק בבגדים תחתוניים . "את כל כך סקסית" לחש לאוזני בקול צרוד מעט .

גאד דמאט .

הקול שלו הפך אותי ליותר חרמנית ממה שההיתי .

הוא הוריד את החזייה שלי וחפן את שדיי בין ידיו , הוא העביר את אגודליו על הפטמות שלי ואני המהמתי בהנאה .

הוא נשק לשפתיי ולאחר מכן ירד אל צווארי ומשם אל הבטן עד איבר מיני .

הוא נשק לירך שלי והחל להוריד את תחתוני התחרה השחורים שלי וזרק אותם אל הריצפה מפשיט אותי לגמריי .

הוא הביט באברי ונשימותיו החמות התנגשו בו . לפתע הוא דחף את אחת מאצבעותיו אל תוך גופי "שיט בן!" גנחתי עוצמת את עיניי בהנאה .

"וחשבתי שאני החרמן פה" הקניט אותי והחל למצוץ את צווארי ותוך כדי לפמפם את אצבעותיו באברי .

"אלוהים" נאנחתי בעונג שהוא הוסיף אצבע נוספת והניע גם אותה בתוך גופי .

"אני אוהב אותך פרינסס"

/// היי לכולם😍
ראיתי בתגובות שמבקשים מרתון נוסף , ולכן החלטתי שאם יהיה לסיפור 850 הצבעות , כלומר עוד 84 הצבעות סך הכל! ולפרק הזה 30 תגובות יעלה מרתון פרקים נוסף😍

שבוע טוב לכולם😇

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now