*בתמונה יסמין
יצאתי מהשירותים והסתכלתי על הורי הלחוצים , אימי הרימה אותי ונשקה לראשי "אני אוהבת אותך" אמרה בחמימות והניחה נשיקה אגרסיבית וארוכה על הלחי שלי .
היא הניחה אותי חזרה על הקרקע והיא ואבי חיבקו אותי כאילו זאת הפעם האחרונה .
"אנחנו אוהבים אותך הכי בעולם" הוסיף אבי והניח נשיקה על המצח שלי .
"עכשיו את תיכנסי לארון הגדול , ואת לא תצאי ממנו עד שתגיע המשטרה או עד שאנחנו נוציא אותך" אמרה אימי והנהנתי אליה בהבנה .
היא הכניסה אותי לארון ושמה את אצבעה על שפתייה מסמנת לי להיות בשקט .
דלת הארון הייתה עם חריצים כך שיכולתי לראות הכול , חבל שראיתי .
דלת הבית נפתחה מעט וקנה אקדח עטוף משתיק קול נכנס במרווח הצר שהדלת פתחה .
לא עברו חמש שניות וצרור יריות נפלט מהאקדח . הד קל נפלט ממשתיק הקול של הנשק ובתוך שניות נפלו הוריי בזה אחר זה .
הבטתי בהוריי אשר שכובים על הרצפה בשתיקה . דם החל לזלוג על הפרקט בעודי עומדת המומה מהסיטואציה ללא היכולת לזוז . בפני דלת הבית עמדה שידה קטנה שחסמה את הדלת בפני הפולש שירה בהוריי , אך לבסוף לאחר רצף של דחיפות חזקות הדלת נפתחה ואף כמעט יצאה ממקומה בציר .
אל הבית נכנס בן אדם זר , שחור שיער אשר עוטה רטייה על עיינו הימנית . את הפנים שלו אני לא אשכח בחיים . הוא הביט בהוריי הגוססים שמתבוססים בדמם בחיוך אכזר .
הוא כורה ברך לצד גופו של אבי , מניח את שתי אצבעותיו על נקודת הדופק בצווארו . חיוך מרוצה עולה על שפתיו . הוא ניצח . אבא שלי מת .
הוא התרומם מהריצפה ויצא מהדלת בשתיקה רועמת . אני מניחה את ידי על פי , המומה לחלוטין , כשפרץ דמעות עומד בקצה עיניי .
חיכיתי כמה דקות ויצאתי ממקום המחבוא שלי בארון הזול ששימש לי כחומת מגן מפני הפולש . עיניי נוחתות על הוריי המתים ששוכבים להם על הפרקט הקר , אוחזים זה בזה בידיים שלובות ואצבעות משולבות בעוד הם מתבוססים בדמם המגואל .
- זהו אותו היום נשבעתי שאני אהיה רוצחת של אותו אחד שלחץ על ההדק וחיסל את הוריי ושל מי ששלח אותו .
~כיום~
ניערתי את ראשי מכל המחשבות והמשכתי לתת אגרופים לשק האיגרוף . "יסמין , את בוכה?" שאל אלי מאמן הכושר והסתכל עליי מבולבל , גבותיו השחורות והעבות כמעט התחברו זו לזו כשקימט את מצחו .
"לא , לא שמתי לב בכלל , כנראה נכנס לי משהו לעין" אמרתי שוללת כל אפשרות של בכי והמשכתי עם האגרופים
"את יודעת , עוד קצת אימונים ותוכלי להשתתף בתחרויות איגרוף או האבקות חופשית" אמר אלי נשען על הקיר בוחן את התנועות שלי .
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Action**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...