התעוררתי כאשר קרני שמש פגעו בעייני , יכלתי להרגיש שאלה קרני השמש החמות של הצהוריים . ההיתי על המיטה המוכרת שבמועדון . הדלת נפתחה ודור , אחד מהעובדים , נכנס פנימה עם בקבוק מים קרים , דלי קרח וכוס זכוכית גבוהה ושקופה . "התעוררת" אמר בוחן את גופי . "התעלפת , היה פה רופא , הוא אמר שזה מעייפות והשאיר דוח רפואי" אמר והביא לי דף שהונח על השידה בכניסה לחדר . ניסיתי לקום אך גופי היה חלש וגופי נחת על המיטה במהירות . דור עזר לי להתיישב בנוחות "את בסדר?" שאל והנהנתי כמובן מאליו . הוא לקח מבין יידי את הדף והגיש לי כוס מים קרירים עם מספר קוביות קרח . התענגתי על הקור שבין שפתיי , חם היום מאוד . "אתה יכול להדליק מזגן?" שאלתי והוא הנהן וקם לקחת את השלט שתלוי על הקיר . הוא לחץ על אחד הכפתורים בשלט והמזגן נדלק . "תודה דור , אתה יכול ללכת" אמרתי מדליקה את הטלוויזיה . "אני חושב שכדאי שאשאר איתך" אמר גורם לי להסיט את מבטי מהטלוויזיה אליו בבילבול "למה?" שאלתי לא מבינה "מיס יסמין , התעלפת , זה לא צחוק . וחוץ מזה שהרופא ביקש שמשהו ישמור עלייך לפחות עד מחר , ואני לא עובד הערב וגם לא מחר , אז עדיף שאשאר איתך ומה שתרצי , אני פה" אמר והתיישב על הכורסא שבפינת החדר . "טוב... אוקי , איך שבאלך" אמרתי חוזרת להביט בטלוויזיה .
התעוררתי בבוקר מגלה שגופי מתחיל לחזור לעצמו , הצלחתי לקום מהמיטה אל כיוון המקלחת . צחצחתי שיניים ושטפתי פנים . הסתרקתי קצת משאירה את שערי פזור ויצאתי חזרה אל החדר . ראיתי את דור יושן על הספה כאשר שיערו החום פרוע בצורה כל כך סקסית , בכלל זה שהוא שמר עליי ועזר לי , עושה לי את זה . התקדמתי לכיוונו מורידה מגופו את השמיכה הדקיקה והתיישבתי עליו , כך שאיברי על ביטנו ושפתיי מתרפרפות על שפתיו , עד שאני נותנת לו נשיקה עדינה על שפתיו העבות והקטנות . התחלתי לפזר נשיקות ברחבי פניו והוא החל להתעורר . "יסמין? מה את עושה?" שאל מסתכל עליי לא מבין מה אני עושה , אני הרי הבוסית שלו . אך מבלי לענות לשאלתו , ריסקתי את שפתיי לשפתיו , הנשיקה הייתה חמימה , סקסית ואם לומר את האמת , גם מעט אגרסיבית , אבל אהבתי את זה . לאחר דקה , אפילו קצת יותר הוא התנתק ממני ומבטו מבולבל "יסמין אני לא.." אך קטעתי את דבריו ברגע שהתחלתי לנוע על איברו עם איברי , הוא החל לגנוח ואני אחריו . ראיתי שזה גורם לחבר שלו להתקשח יותר ויותר . המשכתי לגנוח בקולניות עד שהשתיק אותי בנשיקה לוהטת שבה כבר נשארנו ערומים כמעט לגמרי . לגופי רק חזייה ותחתונים ולגופו בוקסר צמוד של קלווין קליין שמבליט את איברו . "תגיד , אתה יודע לרדת?" שאלתי והוא הנהן מבין את בקשתי . הוא הוריד לי את החזייה מתחיל למצוץ וללקק לפיטמותיי , כל צד בתורו . לאחר מכן יורד בשובל של נשיקות לכיוון איברי . הוא מפשיל את תחתוניי ומסמן לי לשכב על המיטה . הוא התכופף מתחת למיטה והוציא קופסא שבה יש כל מיני צעצועי מין , יש אותם בכל חדר . הוא הוציא מין הקופסא ארבעה זוגות של אזיקים . הסתכלתי עליו בבילבול "תסמכי עליי" ביקש והנהנתי . הוא אזק את ידיי , כל אחת לפינה אחרת במיטה , וכך גם עם רגליי . הוא התקרב לכוס המגולח שלי והחל להעביר את לשונו עליו . הוא מצץ , נשך וליקק גורם לי לגנוח בחוזקה ולנסות להשתחרר , רק רציתי שיידי תהיה על ראשו תדחף אותו יותר פנימה . הוא המשיך ללקק את איברי עד שגמרתי והנוזל הלבן והחמים יצא מגופי על לשונו . הוא ליקק את הנוזל החם ובלע אותו . הוא קם מאיברי והחל לנשק לשפתיי ותוך כדי לשחרר את ידיי . עכשיו תורי לשלוט פה . הוא שחרר את גופי ואני במהרה הפכתי אותנו , כך שהוא מתחתיי . הורדתי את הבוקסר שלו מסתכלת על איברו , לא גדול אך גם לא קטן , איבר סביר שיספק אותי זה עתה . "קונדום" אמרתי והוא סימן לי עם עיניו איפה יש . פתחתי את המגירה מוציאה קונדום וזרקתי לעברו של דור שבמהירות פתח את השקית והפשיל את איברו בפנים . התיישבתי עליו קצת לפני הזין שלו וירקתי עליו מעט מעבירה את ידי על איברו כך שלאיברי תהיה כניסה יותר קלה . שמתי את הכוס הרטוב שלי על הזין שלו בתנוחת דהירה . דהרתי עליו בחוזקה ובמהירות "אאה , דו..דור" צעקתי וגמרתי ולאחר כמה שניות גם הוא גמר בתוכי . אחריי כמה שניות קמתי מאיברו ונשכבתי לידו מתנשמת .
אני ודור נרדמנו ערומים אחד לייד השני . לפני כמה דקות התעוררתי למראה שלו יושן ואני בחיקו . היה לי כיף בין ידיו , תחושת החמימות שעטפה את גופי גרמה לי לרצות בן זוג , לא סטוץ , לעשות כל היום סקס , שבינינו יקרא אהבה , לצחוק ביחד , לראות סרטים בכל ערב , לאכול ביחד , לבשל ביחד ולטנף את כל המטבח בניסיון כושל להכין משהו , רציתי מישהו שהיה המשפחה שלי .
אחרי כמעט חצי שעה של מחשבות ניערתי את ראשי מהן וניסיתי לצאת מבין ידיו של דור מבלי להעיר אותו , מה שהיה כמעט משימה בלתי אפשרית , אך בסוף הצלחתי . השתחררתי מבין ידיו ומחשבה ערמומית עלתה בראשי . התיישבתי על דור כאשר הכוס שלי על פניו . הוא בתוך שניות קלט זאת והתעורר , עיניו היו משועשעות . הוא החל ללקק ולהעביר את לשונו על הכוס שלי ואני החלתי לעסות את הדגדגן שלי עם אחת מאצבעותיי . "אומייגאד!" גנחתי כאשר נשך את שפתיי הכוס שלי . הוא המשיך ללקק ולמצוץ ואני השענתי את ראשי אחורה "אאה.. דור!.." גנחתי בכאב והנאה , הוא עינג אותי אך גם קצת הכאיב ותוך כדי חירמן עם הנשיכות הקטנות שלו . ידי השנייה שהחזיקה במיטה עברה לבלורית שערו החום ותוך שניות הוא הגביר את הקצב הליקוק ושנייה לפני שגמרתי הוא הוריד אותי מפניו "היי!" נזפתי בו והוא חייך חיוך משועשע . הוא השכיב אותי וירד לאיברי . הוא החל להכניס אצבעות וללקק גורם לגופי לרעוד תחת מגעו . גבי התקמר והרצון לגמור לא רצה להגיע , כל כך נהנתי . אך זה בסוף הגיע ואצבעותיו של דור ופיו היו מכוסים בנוזל הגמירה שלי . הוא ליקק את אצבעותיו בולע את הנוזל החמים שהספיק להתקרר . "אומייגאד דור" מילמלתי כאשר נשכב ליידי . "זה היה כיף" אמרתי נלהבת , היה לי ממש כיף , זה אחת הירידות הכי טובות , עם לא הכי . עכשיו היה תורי לפנק את הבחור . הוא נעמד ואני עמדתי על ברכיי . החזקתי בזין שלו והתחלתי ללקק אותו לכל אורכו ודור גנח בהנאה . הכנסתי את כל הזין שלו לפה שלי , מזל שאין לי רפלקס הקאה . הוא התחיל לזיין את הפה שלי ודחף והוציא במהירות את איברו מפי עד שגמר בגרוני . בלעתי את הזרעונים שנשפכו לגרוני ונישקתי את דור נשיקה ארוכה , לוהטת , מחרמנת וסקסית . הוא שם את ידיו על ישבני , ידי האחת על עורפו וידי השנייה משחקת עם איברו . נפלנו על המיטה כשאני מעליו , התנתקתי מהנשיקה "אני רוצה שתזיין אותי הכי חזק שאתה יכול" לחשתי בסקסיות באוזנו והוא הפך אותנו במהירות . הוא פתח שקית קונדום שנחה ליד המיטה והשחיל את איברו פנימה . הוא דחף את הזין שלו לכוס הרטוב שלי עד הסוף והכי חזק ללא התרעה או הכנה . "אה! .. אה.ממ..." גנחתי בעונג ודור אחריי , צלילי אגנו שמתנגשים בירכיי הפתוחות נשמע בחדר ביחד עם הגניחות שלנו . "אה..הה...ה דו..ר.." גנחתי רועדת יודעת שאני עומדת לגמור בעוד כמה שניות . שרטתי את גבו ובתוך שניות גמרתי על איברו והוא גמר בתוכי שניות אחדות אחריי . הוא נשאר בתוכי כמה שניות כאשר הוא מתנשם . ואז יצא ונשכב ליידי , אני אוהבת סקס .
פרק חדש❣
רף לפרק הבא : ❣25 הצבעות ו35 תגובות❣
YOU ARE READING
פשע ביד אישה
Azione**מכיל תכנים מיניים** "עולם הפשע לא שייך לכוסיות" , "אף אחד לא יסכים לעבוד בשביל בחורה" . זה מה שאמרו לי מההתחלה . אולי הגבר הוא ראש משפחה אבל האישה היא הצוואר שמסובבת לו את הראש לאיפה שהיא רוצה . אי פעם שמעתם על כנופית סקורפיו? טוב , בתכלס אין אחד...