פרק 37

751 54 23
                                    

ירדתי מהמטוס לבושה בחליפה בצבע בז'-ורוד אפרסקי לאחר שהחלפתי את השמלה הורודה שלבשתי בשירותי המטוס . 

בעודי יורדת במדרגות המוני צלמים שהצליחו להתפלח הנה עומדים מאחורי המחסומים שהציבו כאן אנשי האבטחה . 

עומרי שחיכה לי בגרם המדרגות הושיט לי את ידו בג'נטלמניות לעזרה . 

תפסתי בידו יורדת את המדרגה האחרונה ובעודי על הקרקע הוא מברך אותי לשלום ואני אותו בנשיקה על הלחי אחד של השני . 

"מה המצב?" שאלתי אותו מתכוונת אל המקרה שאירע כמה שעות קודם לכן בעודנו הולכים יחד אל רכב החברה החונה כמה מטרים מהמטוס . 

"רוב הפצועים קשה יצאו מכלל סכנה . 
עורכי הדין שלנו מטפלים בטביעה ובמעצר ואחד מהם בבית החולים" הנהנתי בהבנה . 

"תדאג שכל התשלומים שבית החולים מחייב עליהם יהיו עלינו" אמרתי לו והוא הנהן במהירות . 

איש האבטחה שעמד לייד האוטו פתח לי את הדלת ובעודי נכנסת לרכב עומרי נכנס למושב הקדמי לצד הנהג . 

שירז ישבה גם היא ברכב במושב שלצידי בעודה עוסקת במחשב . 

בירכנו אחת את השנייה לשלום במהירות בעודי אומרת לנהג לנסוע לבית החולים . 

"מה מצב המסעדה?" שאלתי אותם . 

"הרוסה בכל החלק הקידמי שלה , יש נזק רב לרכוש" אמר עומרי . 

"שלחתי לשם מישהו שיעריך את הנזקים והתשלומים הצפויים לשיפוצים , הנה הדוח" אמרה שירז והעבירה לי דף . 

קראתי אותו בעיון קוראת על כל דבר קטן שנהרס , החל מהזכוכיות שהתנפצו , עד לשולחנות שנהרסו והרצפה שמלאה בכתמי גלגלים ובחלקה גם שבורה ושלא נדבר על הנורות היקרות והנברשת היקרה שתלויה במרכז המסעדה שהתנפצה בחלקה בעקבות ההדף . 

הנזק שנגרם הוא על סך מאות אלפי שקלים לא כולל הכסף שאצטרך לשים על השיפוצים . 

"אלוהים ישמור" מילמלתי . 

"מייד אחרי הביקור בבית החולים אנחנו נוסעים לתחנת המשטרה" אמרתי . 

"ולמה לא סיפרתם לי שמי שעשה את התאונה היה בן?" שאלתי באי הבנה . 

"לא ידענו" אמרו בפה אחד בו זמנית . 

"אל תשקרו , מה, העיתונאים ידעו לפניכם? כי אם זה ככה אני יתחיל להעסיק כתבי צהובונים והם מהר יתנו לי מידע על הכל" אמרתי בציניות לשמה .

"פחדנו לספר לך , גם לא ידענו מה המצב שלו , לא רציתי שתיכנסי לפאניקה כשאלוהים יודע איפה את" אמרה שירז מודה באמת . 

"כן.. וגיליתי את זה מהחדשות באמצע ארוחה.. ממש בראבו" מילמלתי . 

"דרך אגב , באמת מה המצב שלו?" שאלתי . 

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now