פרק 30

782 40 6
                                    

בגלל שאני ממש נחמדה // מרתון חלק 1 :

"הייתי צריך לנחש שזה יהיה אתה" נאנח ואמר סבאש .

המועדון התרוקן מהר מאוד ואנשים חמושים לבושים בשחור עומדים סביבנו במעגל .

חצי המעגל שבו סבאש עומד ואני מאחוריו מוקף באנשיו והחצי השני בתוקף המועדון והאנשים שלו .

"מה חשבת?! אה?! שתעזוב את אחותי ביום החתונה שלה ואני לא יבוא?" שאל הבחור או יותר נכון צעק בכעס .

עיניי נפתחו בהלם .

"עזבת אותה בשביל הזנזונת שמאחוריך?" שאל גורם לי להרים את גבותי בהפתעה ולגיחוך משועשע להיפלט מפי .

"תיזהר במילים שלך!" אמרתי מזהירה אותו בקשיחות זזה מאחורי גבו של סבאש ונעמדת לצידו .

"או שמה?" התגרה בי .

הסטתי את מבטי הצידה נושמת בניסיון להרגיע את עצמי .

הבטתי בגופו של סבאש רואה משהו שמשך את עיניי .
בעצם.. למה להרגיע את עצמי?

חטפתי את האקדח שהיה לו מאחורי גבו של סבאש מטעינה אותו ויורה קרוב לראשו של הבחור שהעז להתגרות בי פוגעת בקיר שמאחוריו .

הבחור הביט בי בהלם .

"לא פיספסתי בכוונה , אם הייתי רוצה , הכדור היה בין העיניים שלך" אמרתי בכנות ורוגע .

"מי את?" שאל הבחור השחורדיני בעל העיניים השחורות שעמד מולי .

"לא משנה מי היא , הזנזונת זאת לא היא אלה אחותך הבוגדנית אמיר" אמר סבאש גורם לי להביט בו ולהקשיב .

"מה זה?!" שאל אמיר בכעס .

"אחותך בהריון מכמאל , זה מה זה חתיכת אידיוט" אמר לו סבאש וזרק לו העלבה .

עכשיו זה דיי ברור למה הוא במועדון ולא בחתונה של עצמו .

"אתה משקר!" קבע אמיר .

הסתובבתי מפנה אליהם את גבי הולכת אל הבר בעוד סבאש עונה לו : "הלוואי והייתי משקר" קרא בקול תקיף  .

הוא פגוע . כואב לו , באמת נשמע שכואב לו .
כל היום הסתובבנו יחד , והוא היה נראה בסדר גמור , הוא גרם לי לצחוק והוא שעשע אותי בכל משך היום .

משהו פה לא נראה לי טוב .

לקחתי כוס קטנה ונקייה ואת בקבוק הוודקה שהיה על הבר .

"מישהו?" שאלתי מרימה את הבקבוק גורמת להם להסיט את מבטם ואת תשומת הלב שלהם מהריב
המתוח אליי ואל הבקבוק שבידיי .

"אלוהים ישמור" מלמל אמיר מניד בראשו אנה ואנה .

"אני נשבע לך שאם אתה משקר לי אני מחסל אותך" אמר אמיר את מילתו האחרונה לסבאש ויצא מהמועדון ואנשיו אחריו  .

פשע ביד אישה Where stories live. Discover now