Тен запремига няколко пъти, обмисляйки въпроса му наум. Току-що Джони го попита какви са отношенията му с Хендери. Че какви му бяха отношенията с Хендери? Бяха познати. Може би с китаеца можеха да станат скоро време приятели. Все пак си личеше, че двамата имат общи тема за разговор, харесваха почти едни и същи неща, а и другият успяваше да го разсмива. Така че ако започнат да се опознават, със сигурност щяха да си станат близки приятели.
Но чакай, защо Джони го питаше това? Него какво го интересуваше какви са отношенията му с Хендери? Досега никога не се бе заинтересувал от приятелите му, дори не бе питал как се казват. От двамата, Тен беше този, който се интересуваше от приятелите на другия, Джони винаги е седял настрана от личният му живот.
Тогава какъв бе този въпрос? Защо така изведнъж го попита нещо подобно? Възможно ли беше Джони всъщност да го ревнуваше от Хендери? Дали кореецът вече започваше да изпитва нещо към него?
-Защо питаш?-отвърна с въпрос той.
Искаше да разбере причината за въпроса на другият. Не искаше да си прави прибързани заключения и накрая отново да се чувства същата болка, но този път по-силна.
Лицето му бе придобило безизразно изражение, което по-високото момче не можеше да разгадае, колкото и да се опитваше.
Йонгхо се стъписа от въпроса, който му беше зададен. Нямаше си представа защо реши да го попита. Просто искаше да разбере какво има между тях. Нямаше обяснение защо го интересуваше това, единствено знаеше, че това момче Хендери го ядосваше по някаква причина. Как можеше човек, който никога досега не бе срещал да го ядосва? Какво му ставаше?
-Стана ми интересно. Преди не беше споменавал името му.-извърна настрани поглед, чувствайки се някак си неудобно от празният поглед, с който го гледаше другия.-Съжалявам, че попитах. Може би не беше правилно да питам. Това е твоят личен живот все пак, не е моя работа да разпитвам кои са ти приятели и прочие.-започна да се извинява той.-Съжалявам още веднъж.
Тайландецът кимна и сведе поглед надолу. Знаеше си, че няма как Йонгхо да го ревнува. Какви глупости си беше помислил, за бога?
-Няма проблем.-отвърна му.-А и той е един познат. Наскоро се запознахме в един клуб. Или беше бар. Не съм сигурен.-засмя се нервно и се почеса зад врата.
YOU ARE READING
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.