°25°

1K 92 58
                                    

Джехьон влезе в стаята на японеца, виждайки го да седи със скръстени ръце на стола си и гледайки го скептично.

-Закъсня.-отвърна твърдо другия и го прониза с поглед.-Ти какво точно разбираш от това, че нямам никакво време и ако ще идваш трябва да бъде колкото се може по-бързо?! Да закъснееш с половин час ли?!

-Трябваше да се измъкна без никой да ме забележи. Нямаш си и на представа през какви разпити минавам вече две седмици.-Дже въздъхна и седна на леглото му близо до стола, на който беше седнал другия.-Джони и Тейонг толкова усърдно искат да разберат с кой се срещам тайно, че дори вече заключват вратата, за да не мога да изляза!

-Ти нямаш ли ключ, глупако? Просто си отключвай.-Юта извъртя очи и се намести до него на леглото. Постави едната си ръка върху бузата му и бавно започна да се навежда към устните му.-Нека да започваме вече. Нямам много време.-Дже кимна, а той затвори очите си, започвайки да си представя Тейонг.

Джехьон също затвори своите очи и си представи как докосва Дойонг. Той задълбочи целувката, като наклони леко главата си и го придърпа в скута си, увивайки ръцете си около тялото му.

Накамото уви едната си ръка около врата му, а другата зарови в косата му. Простена щом усети как розовокоското засмука езика му и се притисна към него.

-Юта! Дойонг е тук!-провикна се от първия етаж майката на японеца, карайки ги да се отделят един от друг и да се спогледат притеснено.-Ще му кажа да се качи горе при теб!

Чувайки това, Юта бутна силно другия и стана от него. Започна да се оглежда из стаята, опитвайки се да намери място, на което да скрие корееца. Погледа му се спря върху вратата на килера и той бързо дръпна ръката на розовокосия, карайки го да се изправи. Забута го към килера.

-Бързо в килера!-изшептя той и отвори вратата на килера, бутайки го вътре.

Затвори вратата на килера и се подпря на нея. Тъкмо щеше да отиде да седне на леглото си, но вратата го изпревари.

-Юта?-Донс го гледаше объркано. Защо Юта седеше подпрян на килера си?

-Да, Дойонги.-японеца се усмихна насила.

-Защо си се подпрял на вратата на килера? Да не би да криеш нещо?

-Не, просто го подпирам, за да не се отвори и цялата бъркотия от вътре да се стовари върху пода.-брюнета се засмя, а другия просто вдигна рамене и се настани на леглото му.-Та ти за какво дойде?

【My Sex Teacher】Where stories live. Discover now