Джехьон се разположи на леглото на чернокосия, докато той носеше табла със сандвичи и две кафета. Дже го погледна и се сети за вчерашния си разговор с съквартирантите си. Дали Дойонг щеше да има проблем с годините му?
-Дано обичаш сандвичи.-каза Донс и остави таблата на бюрото си.
Розовокоското стана от леглото, заставайки зад другото момче. Обви ръцете си около него и започна да целува врата му.
-Д-Джехьон?
Дже постави едната си ръката върху очите му и със свободната си ръка бръкна в дънките му, започвайки да дразни члена на другия.
Щом усети допира на Джехьон върху пакета си, Дойонг изстена силно и притвори леко устни. Не разбираше защо Джехьон го правеше това в момента, но много добре разбираше, че нямаше как да държи повече.
-Недей да свършваш бързо, Дойонги. Имам още много неща да ти показвам.-изшептя му с дрезгав глас розовокосия, след което захапа ухото му.
Чернокосия отново изстена силно и в момента наистина много се радваше, че нямаше никой друг в къщата освен тях двамата. От всичките докосвания на другия, Дойонг не можеше да се въздържа. Толкова възбуден се чувстваше.
-Н-не мога по-повече.-изкимтя той, а краката му започнаха да омекват, не позволявайки му да седи повече прав.-Джехьон, м-моля те!
-За какво ме молиш?-Дже мина с език по врата му, след което и по челюстта му.
Донс не можа да издържи и да спази заповедта на другото момче и свърши, изпразвайки се целия върху ръката на Джехьон.
-Казах ти да не свършваш още.
-С-съжалявам.
Джехьон не каза нищо повече, а само освободи момчето от клопката си. Обърна го към себе си и за кратко сля устните им, след което взе едното кафе и един сандвич и се върна на мястото си на леглото, оставяйки чернокосия да го гледа невинно.
-Хей, Дойонги, ти си единайсти клас нали?-попита той и отхапа от сандвича.-Ммм,много е вкусен! Браво, чернокоско!
-Да, единайсти клас съм и благодаря ти.-Донс заби погледа си в пода, надявайки се, че така нямаше даму се забелязват чак толкова червените бузки.
-Знаеш ли току що прави перверзни неща с по-малко момче от теб.
-Какво?-попита чернокосия, не разбирайки какво точно имаше в предвид с това другия.-Как така с по-малко момче? Ти нали също си единайсти клас?
YOU ARE READING
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.