Джони остави сака на едното легло в стаята, след което погледна към съседното легло. Преди Тен да му признае двамата се бяха разбрали да бъдат заедно в стая, но сега не бе сигурен дали тайландеца не се бе сменил с някой.
-Сигурно не би искал да прекара два дни с мен в една стая.-той въздъхна и седна на леглото. Излегна се назад и затвори очите си.
Чу отварянето на вратата, но не обърна особено внимание на съквартиранта си. Знаеше, че няма да бъде Тен, така че имаше ли смисъл да вижда сега кой е?
-Заел си по-хубавото легло.-възкликна недоволно новодошлия, при което Йонгхо веднага отвори очи. Веднага разпозна чий бе този глас.
Извъртя глава назад, виждайки русокосия да му се усмихва леко. Веднага се изправи в седнало положение и се обърна към другото момче. Не можеше да повярва, че другия наистина бе тук.
-Тени!-възкликна радостно той, което накара другия да се разсмее.
-Защо си толкова щастлив и изненадан да ме видиш? Нали си бяхме каза ли, че ще бъдем заедно в стая вече.
Тайландецът хвърли сака на своето легло, след което го отвори, изваждайки си от там една хавлия и шампоан. Вдигна погледа си нагоре, поглеждайки към по-високия, който не бе отделил поглед от него.
-Какво?
-Не мислих, че ще дойдеш. Очаквах, че ще си смениш стаята с някой и също ще се опитваш да ме избягваш през цялата екскурзия.-призна си тъмнокосия, почесвайки се по тила.-Но наистина много се зарадвах, когато те видях тук. Радвам се, че не ме мразиш.-прошепна тихо той, надявайки се че не бе чут от другия, но все пак бе.
Читафон внезапно се изчерви и се обърна в посока на банята, не искайки другия да види алените му бузи.
-Аз не съм такъв човек. Не бих желал да разваля приятелството ни, което и за мен е много важно, само заради чувствата си.-започна той.-Да, трябва ми време, но това не означава, че смятам да те игнорирам или избягвам. Това си е толкова детинско.
Лъжа. Той точно това смяташе да прави. Смяташе да се смени с някого, но внезапно се отказа. Смяташе да избягва и игнорира Джони, защото при всеки техен разговор щеше да се наранява, но все пак реши да не го прави.
Макар да му идваше да си тръгне точно сега и да се скрие някъде, за да може да си поплаче, трябваше да бъде силен и да не позволи това да се случи.Не искаше да загуби Джони, а това което му се искаше да направи, щеше да постигне точно това. Можеше да изгуби Джони, ако се отдалечи от него.
ESTÁS LEYENDO
【My Sex Teacher】
FanficДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.