Дойонг седна на леглото си и започна да гледа объркано към лежащото момче на него.
-Джехьон, защо спиш?
Розовокоското отвори едното си око и погледна към момчето до него. Хвана ръката му и го дръпна към себе си.Чернокосия падна върху него, при което той обви дясната си ръка около кръста му, а другата постави върху главата му, започвайки бавно да го гали по косата.
Дойонг гледаше с ококорени очи момчето, в чийто обятия се намираше и което караше сърцето му да бие лудо. Не знаеше какво трябваше да прави сега. Друг път Джехьон винаги му е казвал какво точно трябва да направи, но сега просто го дръпна. Да не би да трябваше да започне да го съблича?
Той се опита да се надигне, колкото да започне да разкопчава ризата на розовокосото момче, но то не му позволи. Дже използва захвата си около кръста му и го върна обратно на мястото, на което се намираше допреди малко.
-Дже, какво трябва да направя? Нищо не разбирам.-попита той объркано и притеснено, не искайки да разочарова другото момче.
-Нищо.-отвърна му тихо Джехьон и затвори напълно очи.-Просто се отпусни и нека се отнесем в един хубав сън.
-Нямаше ли да имаме урок? Ако си уморен може да си ходиш, не е нужно всеки ден да идваш при мен. На всеки човек му е нужна почивка, както и на теб.
Джехьон отвори очи и погледна чернокосото момче, което лежеше на гърдите му. Премести ръката си, която седеше върху косата му, като я постави на брадичката му, хващайки я с два пръста. Надигна се малко и приближи другия, така че да може да слее в кратка целувка устните им.
Той задвижи бавно устни срещу тези на другия и изобщо не направи опит да вкара езика си в устата му, което накара чернокоското да се учуди и едновременно с това да се притесни.
Щом се отделиха един от друг, Донс загледа разтревожено момчето пред него. Джехьон винаги бе настоявал да вкара езика си в устата му, но сега дори не облиза устните му. Да нямаше нещо, което да го тревожи? Дали можеше да му помогне?
-Дже, нещо те тревожи нали?-попита загрижено той.-Защо се държиш така отдръпнатано или по скоро се държиш твърде... ох, не мога да го обясня!-леко се ядоса сам на себе си той и се нацупи, което се стори очарователно на розовокоското, затова му щипна лявата бузка, а той изкимтя.-Това болеше!
BINABASA MO ANG
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.