-Не мога да повярвам, че се отнесъл така с теб!-възкликна възмутено Кун и седна на свободното място до Сиченг на леглото.-Този е огромен глупак! Защо изобщо не помисли за твоите чувства!? За това как ти ще се почувстваш като той ти намери някой друг!? Със сигурност си се почувствал ужасно! Та той все едно ти е казал " Мини на следващия. С мен не става."! Какъв кретен!
-Според мен този Джони наистина е загрижен за Тен.-обади се Янг, спечелвайки си ядосан поглед от Кун.-Не ме гледай така! От една страна е мило!
-И от коя точно страна!?
-От тази, в която Джони не иска Тен да страда и за това иска да му намери друг! Грижа го е за него и не би искал да страда за него!
-Ако не искаше да вижда Тен да страда, тогава щеше да се събере с него!
-Като не изпитва същото не може насила да се влюби в него! Не винаги можем да бъдем с човека, който обичаме!
-Ами щом толкова не изпитваше същото към него, нямаше нужда да му предлага да му намира друг! Това е ужасно!
-Напротив, мило е!
Кун и ЯнгЯнг не спираха да спорят, карайки другите три момчета да поклатят глави. Тен, който до преди малко седеше сгушен в Шяоджун, който го утешаваше, се изправи и тръгна към двете спорещи момчета. Застна между тях и прясна с ръце, привличайки вниманието им.
-Стига толкова. Не искам да обсъждате и да се карате заради живота ми и още повече не искам да слушам обиди по адрес на Джони.-той погледна намръщено към Кун, който само изпуфтя и извърна глава настрани.-Аз ще се прибирам.
Тайландецът мина покрай тях и излезе от стаята. Внезапно в стаята настана пълна тишина, което никак не се бе харесало на нито един от тях, но никой от тях нямаше намерение пръв да я наруши.
-Е, ние ще тръгваме.-престраши се да прекъсне тишината Шяоджун.
Той се изправи, след което хвана ръката на по-малкото момче до себе си и го дръпна, подканвайки го да стане. Ниският брюнет кимна, след което стана и се притисна в ръката му. Янг погледна за момент към Кун, но синьокосия продължи да гледа настрани, не поглеждайки никого от приятелите си.
-До после, момчета!-каза за последно Джун и излезе от стаята.
-До после.-прошепна ЯнгЯнг и побърза да настигне по-големия, излизайки също от стаята.
STAI LEGGENDO
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.