Дойонг смачка поредния лист хартия, след което го хвърли при останалите. Зад него имаше цяла купчина от намачкана хартия.
От половин час, чернокосия се опитваше да напише своето признание към Тейонг, но все не му харесваше как бе написано. Смяташе, че най-добрия вид признание е писменото, но дори не подозираше колко е трудно да опишеш чувствата си на лист хартия.
-Как трябва да го напиша?!-извика ядосано той и грабна поредния лист.
Взе синята химикалка и отново започна да пише.
-Мили Тейонг, от много време аз...
-Аз съм влюбен в теб от както се помня. Обичам те толкова много, колкото са и звездите в небето.-чу се дразнещ глас на познат за чернокосия човек. Той се обърна назад, виждайки дразнещия си братовчед.
-Донгхюк! Ти какво правиш тук?!-извика ядосано Донс, гледайки как братовчед му се приближи до него и как се смееше.
-Ти сериозно ли така смяташ да признаеш на този Тейонг?-Хечан седна на леглото на братовчед си, кръстосвайки крака и гледайки го с широка подигравателна усмивка.-Нали знаеш, че това няма начин да ти помогне.
-Млъкни и излезе от стаята ми!-извика чернокосия и покри с ръце листа, за да не може по-малкия да разбере какво пишеше в него.
-Това няма да ти помогне, за да си спечелиш Тейонг. Само ще си спечелиш много подигравки.-Хюк се усмихна широко, след което взе един лист от купчината нагънататите листи и започна да го чете на глас.-О,Тейонг, ти си толкова красив. Твоята така божествена коса ме кара да си спомням за една красива гора... Ама ти сериозно ли?! Гора?! Аз ако бях щях да те отрежа на момента!
-Наистина ли е толкова зле? Аз си мислех, че това е най-добре написаното изречение от всички.-Донс наведе унило глава надолу.
-Ти си безнадеждна гледка! Трябва да разбереш какво е чувството да си по-близък с някога. Намери си секс учител ако изобщо има такива.-Хечан се засмя силно.
-Аз вече си имам, но досега не сме говорили с него как да признавам.
Щом чу това, Донгхюк веднага млъкна и погледна по-големия си братовчед изненадано. Винаги бе смятал Дойонг за човек, който цял живот ще си остане чист, невинен и най-вече девствен. Но това го изненада напълно. Неговия братовчед имаше секс учител, тогава защо той нямаше?!
ESTÁS LEYENDO
【My Sex Teacher】
FanficДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.