°1°

2.1K 131 87
                                    

Последния звънец за деня бии, сигнализирайки на всички учиници, че могат да се прибират. Дойонг и Юта започнаха да си прибират нещата и тъкмо когато вече бяха готови и щяха да си тръгват, дясната ръка на японеца бе хваната от някой. Юта се обърна, виждайки усмихнатия Тейонг.

-О, Те, какво има?-попита брюнета, гледайки любопитно към зеленокоското.

-Юта, помниш ли какво точно те бях помолил да направиш за мен?-Те пусна ръката му и погледна към чернокосия, чийто поглед усещаше върху себе си. Щом засякоха погледи, Дойонг побърза да се обърне, искайки да прикрие червеното си лице.

Накамото се намръщи. Изобщо не си спомняше да му бе обещавал нещо. Да не говореше, че искаше да му плати за кафетата?

-Ако е свързано с капучиното ми и латето на Дойонг, никога не съм ти обещавал да ти ги платя! А и не съм те накарал насила, ти сам прие да отидеш! Ние само си казахме поръчките!-кестенявокоското вдигна ръцете си, искайки така да му покаже, че е невинен.

Тейонг премигна три пъти, след което се усмихна и започна да се смее. Виждайки това, Юта се намръщи, не разбирайки какво толкова смешно имаше в това, което бе казал. Дали наистина смяташе да му иска пари?

-Никога не съм си и помислял да ви искам пари.-говореше Те, докато продължаваше да се смее наудържимо.-Знаех си, че си забравил.

-Тогава какво съм ти обещал? Ако ми кажеш яхта, ферари, къща на Бахамите, вила в Хавай или някоя подобна глупост, ще те ударя в корема. Честно!

-Обеща ми, че ще напишеш доклад за Япония и ще можем днес да го представим на класната. Ако тя го одобри ще можеш в четвъртъка да представиш класа ни в състезанието за чуждестранни ученици между випуска.-каза Тейонг и погледна към часовника на стената, за да види колко часа бе.-Вече казах на класната, че ти ще ни представляваш. Няма как да те оставя да се прибереш, докато не го напишеш и да ѝ го представим.

-Какво?!-възкликна омърлушено брюнета.-Но това ще ми отнеме цял ден! А и съм много изморен! Не може ли да ме пуснеш само днес, Тейонги, моля те?-японеца запърха с мигли, искайки по този начин да смлекчи зеленокосия, но явно не му се получи. Те сграбчи ръката му и го върна на чина му, след което отиде до чернокосия и му се усмихна мило.

-Дойонг, наистина съжалявам, но днес Юта няма как да се прибере с теб.-говореше мило Те.-Ако сега той не напише нещо ще просрами целия ни клас, а ти като заместник президент на класа ме разбираш нали?

【My Sex Teacher】Donde viven las historias. Descúbrelo ahora