°8°

1.4K 123 62
                                    

Джехьон отвори вратата на дома си, влизайки вътре, след това я затръшна с всичка сила. Влезе във всекидневнята, където се намираше Джони говорейки си с някой по телефона, но щом видя в какво настроение бе другото момче реши, че е най-добре да затвори. Дже седна до него на дивана скръствайки ръце.

-Тени, става ли да ти звънна по-късно? Налага ми се спешно да говоря с Джехьон. До после.-Йонгхо затвори на тайландеца и погледна объркано към изнервения си съквартирант.-Е,Дже,какво ти се е случило? Да не би някоя надута кокона да ти е признала отново и това да те е ядосало?

-Не!

-Тогава какво ти е?-попита той изобщо не разбирайки какво му имаше на другия.

Вратата на стаята се отвори и през нея влезе усмихнат до ушите И Тейонг. Той се намести на един от фотьойлите. Погледа му бе забит в тавана, което направи впечатление на Джони, но на Джехьон изобщо не му направи.

-Как сте? Гладни ли сте? Мисля днес да направя нещо наистина много специално, за да ви почерпя.-той се засмя хлапашки, карайки по-високия да вдигне объркано вежда.

-Ти как си? Защо се усмихваш по този начин?-попита го Джони, гледайки ту към Те, ту към Дже.

-Той каза, че ме обича! Юта каза, че ме обича!-викаше радостно зеленокоското.-Юта вече ми е гадже! Вече е само мой! Но той иска да го пазим в тайна.

-Честито!-отвърна ядосано Джехьон.-Поне на някой му е провървяло днес!

Чернокосия ги наблюдаваше доста любопитно. На един днес му бе най-хубавия ден, а на другия най-гадния.

-Вие да не би да сте били с едно и също момче?

-Не!-отговориха в един глас другите двама.

-Аз съм с Юта.-отвърна радостно Тейонг и погледна към по-малкия.-Ами ти, Дже?

-Моя се казва Дойонг и е отвратителен! Бил си обещал, е щом го бе обещал да си го бе изпълнил! Защо тогава доброволно прави секс с мен, а?!-викаше ядосано розовокоското, привличайки погледите на приятелите си.

Те се спогледаха доста объркано, след което погледнаха към Джехьон. Нима розовокоското се бе влюбил в някой? Вярно е, че все някога трябваше да стане, но да се ядосва толкова. Това изобщо не бе обичайно за него.

-Дже, искаш ли да излезем малко тримата? Не сме го правели скоро време, а и трябва да ви почерпя за моята тайна връзка с момчето, което обичам от девет години.-предложи Тейонг и се усмихна на по-малкия.

【My Sex Teacher】Où les histoires vivent. Découvrez maintenant