Джехьон отпиваше бавно от кафето в ръката си, гледайки тъжно към момчето срещу него. В ума му все още продължаваше да се върти онзи кошмар от предната вечер и затова не можеше да си намери място. Толкова много се бе уплашил, особено когато видя мъртвото тяло на своя любим. Това със сигурност бе неговият най-страшен кошмар досега.
Дойонг от своя страна си закусваше съвсем спокойно. Усещаше притесненият и тъжен поглед на другия, но реши да не му обръща голямо значение. Според него не биваше другия да се напряга толкова много само заради един кошмар. Все пак нищо от това не бе реално.
-Добре си, нали, Дойонги?-попита Дже, след което отново отпи от напитката в ръцете си.
Донс вдигна погледа си към него, след което му кимна.
-Да, все още ми няма нищо.-каза той.-Благодаря ти все пак, че ме попита за дванайсти път.-поднесе една филия с шоколад към устата си, но се спря точно преди да я отхапе. Погледна отново към розовокосия, усмихвайки му се.-Ами ти,Дже? Как си?
Не се бе сещал да го попита той как е и сигурно затова другия не спираше да го пита. Може би очакваше да го попита.
-Притеснен за теб.-отговори тихо по-малкия и нацупи устни.-Ако има нещо, ще ми кажеш нали? Не би крил от мен, нали?
Чернокосото момче кимна, след което отхапа малка част от филията в ръката си и погледна към телефона си.
Чу се отваряне на врата, след което и нечий стъпки. Това накара веднага розовокоското да настръхне. Той веднага стана и се настани на мястото до гаджето си, обвивайки ръце около тялото му, прегръщайки го силно с цел да го защити.
След няколко минути в стаята влезе нещо, което Джехьон не можа да види, защото седеше със затворени очи. То се приближи до тях и докосна леко краката на по-малкото момче. Джехьон извика силно, а Донс го изгледа объркано, запушвайки ушите си.
-Той ще ни убие!-изкрещя отново розовокосия, стискайки по-здраво любимият си.
-Какво, по дяволите, става тук?
Чу се гласа на Тейонг, при което Дже отвори очите си и погледна към зеленокосия уплашено.
-Джехьон, защо викаш?-попита Те, наблюдавайки го объркано.
-И-има някой в-в апартамента.-едвам каза той, сдържайки напиращите в очите му сълзи.
VOUS LISEZ
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.