°7°

1.5K 122 45
                                    

Тейонг целуваше брюнета страстно. Толкова време бе мечтал да вкуси тези устни, а сега най-после му се сбъдна мечтата.

Той постави едната си ръка на тила на другия, приближавайки го повече към себе си. Облиза долната му устна, искайки вход,но в този момент японеца го бутна, отделяйки го от себе си.

-Т-тейонг, ти полудя ли?!-викаше Юта, не можейки да осъзнае какво точно бе станало преди малко.-З-защо го направи?!

-Юта, моля те, не викай.-опита се да го успокои другия.

-Да не викам?! Кажи ми, по дяволите, как да не викам като изведнъж от нищото ме целуваш, а?!

-Юта, успокои се. С викане няма да постигнеш нищо.-говореше спокойно Те.

-Не ми казв...-кестенявокосия бе прекъснат от Тейонг, който го притисна към един от чиновете, целувайки го.

Накамото сложи ръцете си на гърдите му, искайки отново да го бутне, но не можеше. Толкова му харесваше това усещане. Загуби се в целувката, отвръщайки страстно, така както правеше и зеленокосия.

Няколко секунди по-късно, двете момчета се разделиха едно от друго, поради липсата на въздух. И двамата седяха със затворени очи, не искаха всичко това да свърша.

-Успокои се, а?-попита с усмивка на лице зеленокосия, след което прокара ръката си по бузата на другия.-Видя, че нищо не постигна с викане нали? Само да се надяваме да няма учители наоколо или лошо ни се пише.

-Защо го направи?-попита смутено японеца, целия червен, а погледа му бе забит в земята.

-Защото те харесвам, Накамото Юта.

Чувайки това брюнета надигна поглед, гледайки право в момчето пред себе си. Не можеше да повярва какво чу преди малко. Наистина ли Тейонг го харесваше? Това изобщо възможно ли беше?!

-Те,мисля, че нещо си се объркал. Ние нали сме най-добри приятели? Как така ще ме харесваш или аз чух неправилно? Сигурно чух грешно, съжалявам. Аз ще тръгвам.-японеца тръгна към вратата, а от очите му започнаха да се стичат сълзи.

Болеше го. Толкова много го болеше. Не беше възможно това да е истина и дори да бе не биваше да приема това. По дяволите, Дойонг бе влюбен в Тейонг, защо не можеше зеленокосия да харесаше него, а японеца. Защо трябваше да го боли така?!

【My Sex Teacher】Donde viven las historias. Descúbrelo ahora