-Ало?-проговори колебливо Читафон. Не беше сигурен защо другия му звънеше.
-Тен е на телефона, нали?-чу се нервният глас на китаецът.
Щом позна гласа на момчето от бара, Тен се усмихна леко. Тази му усмивка обаче не остана не забелязана от по-високото момче, което го изгледа подозрително.
-Да, Тен е на телефона. Ти трябва да си Хендри, нали?
-Д-да.
-Защо ми звъниш?
Тайландецът се обърна към по-големият и му се усмихна нервно. Показа му с жестове, че ще отиде да говори в банята, при което Джони кимна, като се опита да не го гледа намръщено.
Ниският бавно се приближи до вратата на банята и я отвори с крак, след което влезе вътре, заключвайки се. Облегна се на вратата и си отдъхна. Благодарение на Хендери се бе измъкнал засега от един твърде неловък разговор между него и Джони. Като се прибереше, трябваше да почерпи китаеца.
-Тен?
-А? Да, съжалявам, не съм те чул. Сега съм на екскурзия и трябваше да се отдалеча от съквартиранта си, за да говоря.
-Ако преча, ще ти го напиша. Съжалявам, че те притеснявам в...
-Не, не, не!-русокосият запозна да ръкомаха с ръце, показвайки че не иска разговорът им да спира, макар че знаеше че другия не го вижда.-Така де, Хендери, ти изобщо не ме притесняваш. Даже много се радвам, че ми звънна.
-О, значи си усетил, че ти липсват?-каза от другата страна на слушалка китаецът.
-Да, разбира се, че усетих че липсват...-русият замлъква, сещайки се че всъщност не знае какво му липсва.-Чакай малко, какво ми липсва? Не си спомням да съм си забравял нещо.
Веждите му леко се сбръчкаха, докато се опитваше да се сети какво бе забравил. Единствената му среща с Хендери бе в онзи бар. Тогава какво си беше забравил там?
-Забрави си слушалките.-отговори му Хендери и се засмя тихо.
-Слушалките? Ама те бяха с мен на екскурзията.-той отново се намръщи.
-Не са ли твои? Едни черни на ...
-Боже мой, наистина ли съм ги носел в бара!?-възкликна Читафон, след като чу описанието, ако можеше да се нарече описание, на слушалките си.
ESTÁS LEYENDO
【My Sex Teacher】
FanficДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.