Юта целуна устните на Тейонг страстно, притискайки се към него. Засмукваше устните му, доставяйки огромно удоволствие на другия.
-Юта, какво те прихвана така изведнъж?-попита объркано Тейонг с усмивка на лице.
-Просто изведнъж ми се прииска да те зарадвам.-японеца отново сля устните си с тези на зеленокосия.
До някъде брюнета не бе излъгал. Жадуваше да вкуси устните на гаджето си, но истинската причина поради, която той го целуваше в момента бе защото знаеше, че е възможно връзката им в скоро време да приключи. Откакто разбра, че този Джехьон е един от съквартирантите на любимият му и че е учителя на Дойонг, нямаше начин да успее да продължи да бъде с Тейонг.
-Тейонг... искам те.-простена измежду целувките японеца и ръцете му се насочиха към дънките и колана на другия.
Те веднага изпълни молбата на любимото си момче. Започна да откопчава колана си бавно, дразнейки другия.
Изведнъж вратата на стаята се отвори и през нея влезе Джехьон. Щом видя двете момчета, присви очи.
-Джехьон, махни се!-извика гневно Тейонг.
Накамото се отдели от гаджето си и заби засрамения си поглед в земята. Защо точно Джехьон трябваше да ги прекъсне?
-Тейонг, как можа?!-извика престорено Джехьон, слагайки едната си ръка на сърцето.-Да ми изневеряваш така! Не те е срам!
-Изневерява?-Юта вдигна глава към Джехьон, гледайки го с разширени очи. Възможно ли беше Джехьон и Тейонг наистина да бяха имали връзка? Нали уж Тейонг го обичаше, защо тогава Джехьон твърди, че той му изневерява?!
-Не мога да повярвам, Тейонг! Кучи син такъв!-викаше разтревожено Джехьон, карайки Юта все повече и повече да се съмнявам във връзката си с зеленокосия.
-Мамка ту, Джехьон, разкарай се и спри да говориш глупости, кретен!-развика се ядосано Те и погледна Накамото.-Юта,не го слушай той се преструва. Нямам нищо общо с него освен факта, че живеем в един и същи апартамент.
-Вече само това ли е общото между нас?! Ами детето ни, а?! По дяволите, Тейонг, помисли за него!
-Дете?!-извика объркано Накамото, поглеждайки към гаджето си.
Вратата отново се отвори и през нея влезе Джони, гледайки объркано всички в стаята.
STAI LEGGENDO
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.