Филмът бе към своя край. Лицето на по-младия бе придобило червеникав нюанс, а погледът му седеше забит в краката му. Беше го хванало срам от това да гледа как двете момчета се целуват и спят заедно. Самият той се смущаваше, когато се целуваше с някого или се стигнеше до секс, а оставаше да не се засрами от този глупав филм.
-Как можах да си помисля, че този филм е страшен.-измрънка под носа си и покри лицето си с ръце.
Другият забеляза действията му и се подсмихна. Стори му се страшно сладко държанието на УинУин. Извърна поглед настрани и закри с ръка устата си, за да не може да го види другия как се усмихва. Знаеше, че Сиченг щеше да се изчерви още повече, ако го види да се подсмихва затова реши да му го спести. Но все пак щеше да го подразни поне малко.
-"Бъди мой тази вечер".-цитира една от репликите на едното момче, след което погледна към другия, за да види неговата реакция.
Чувайки това, Сиченг се изправи рязко, а очите му бяха широко разтворени. Той отмести поглед от екрана и го насочи към Кун, който тихо се смееше.
-К-какво каза?!
-Шшт, тихо. Филмът тъкмо е към своя край.-Кун каза и го хвана за ръката. Дръпна го надолу, карайки го да си седне обратно на мястото.
Уин го изгледа намръщено, но лицето му бе все още червено и го чувстваше сякаш гори. Премести погледа си встрани, така че да скрие червеното си лице от другия. Почувства се унизен и засрамен от това, че се бе смутил от подобна реплика.
-"Знаеш ли, винаги съм гледал на теб по друг начин."-заговори Кун, успявайки да го накара да ококори очи.-"Ти винаги си бил специален".
-Моля!?-прошепна Уин, поглеждайки го, но когато видя, че синьокосият гледаше към екрана и явно се опитваше да отгатне какво ще каже един от героите във филма, се изчерви още повече.
Кун усети погледа на приятеля си върху себе си, при което го погледна.
-Каза ли нещо?-погледът му бе въпросителен.
-Шегуваш ли се с мен!?-възкликна раздразнено вече Сиченг.
-Моля? За какво говориш?
-Спри да приказваш! Не искам да слушам нито една твоя дума!
-Какво!? Какво ти стана пак, тъпако!?-Кун също се ядоса.-Щом не искаш да ме слушаш, защо изобщо дойдохме!? По-добре да си бе останал с твоят перфектен Лукас вместо да си с мен!
ESTÁS LEYENDO
【My Sex Teacher】
FanficДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.