°17°

1.2K 114 57
                                    

Дойонг си играеше с косата на Джехьон, докато той спеше спокойно, поставил главата си на скута му.

-Джехьон.

-Ммм?-измърка розовокоското, усмихвайки се леко.

-Като котенце си!-възкликна радостно Донс и постави свободната си ръка върху бузата му,започвайки да го гали нежно.

-Може и да съм като котенце сега, но сам знаеш, че мога и да бъда като тигър в леглото.-Дже отвори очите си, вглеждайки се в другото момче.

Дойонг веднага се зачерви и понече да измести погледа си, но розовокосото момче бе по-бързо. Джехьон хвана с два пръста брадичката му, дърпайки го надолу и сля устните им в страстна целувка.

Чернокосия притвори устните си, позволявайки на другия да пъхне езика си в устата му. Нямаше и минута преди Джехьон да изпълни. това, той напъха езика си в устата му, започвайки да води борба за надмощие с неговия.

Розовокоското се отдели от устните на другия, след което го бутна назад, за да може да се надвеси над него. Донс падна назад на леглото, при което Джехьон го е обкрачи, целувайки отново устните му.

-Джехьон, искам да призная.

-Много пъти си ми признавал, че съм много добър в леглото, не е нужно да ми го казваш всеки ден.

-Не, не искам това!-възкликна чернокосия, изчервявайки се и извърна поглед от момчето над него.

-Тогава какво искаш да признаеш?

-Искам да призная на Тейонг. Не искам повече да крия чувствата си от него, искам да бъда с него.

Чувайки това, Джехьон го погледна с безизразен поглед. Отдръпна се от него, след което взе нещата си от близката малка масичка и стана от леглото, тръгвайки към вратата.

-Къде отиваш, Джехьон?!-извика объркано чернокосото момче, гледайки как другото момче вървеше към вратата. Очите му започнаха да сълзят. Защо Джехьон изведнъж стана и тръгна към вратата?-Джехьон, моля те, върни се!

Розовокоското погледна назад към момчето на леглото, след това въздъхна. Колкото и да искаше да го остави намира, да спре да се самонаранява, не можеше. Вече изобщо не можеше да седи далеч от другия. Болеше го да седи надалеч.

Той се върна при другото момче на леглото, обвивайки защитнически ръцете си около него. Целуна нежно челото му, придърпа го по-близо до себе си и постави главата си на рамото му.

【My Sex Teacher】Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon