°32°

1.1K 106 75
                                    

Тейонг отключи входната врата на апартамента, влизайки вътре заедно с останалите трима. Той тъкмо затвори вратата и се чу силен удар от стаята на Джони. Всички се спогледаха объркано, след което Джехьон и Тейонг отидоха да проверят.

Двамата застанаха пред вратата на най-добрия си приятел и Те леко бутна вратата,отваряйки я. Пред тях се разкри лежащия на пода Йонгхо, който се дължеше за главата.

-Мамка му! Защо пода е толкова твърд!?-изруга той и се изправи в седнало положение,при което веднага забеляза двамата си съквартиранта.-Вие пък какво ме зяпате!?

-А нищо. Просто минахме да ти кажем, че пода е твърд,защото е под, тъпчо.-каза Дже, гледайки подигравателно.

-Ти как ме нарече!?-извика по-високия и стана от пода, заставайки точно пред розовокосия.

-Не чу ли? Казах ти т-ъ-п-ч-о.-каза съвсем спокойно Дже, дразнейки още повече по-високия.

-Ти малък...

-Какво? Ще ме набиеш ли?

-Тихо! Надухте ми главата!-изкрещя Тейонг и се хвана за главата. - Защо в момента се карате, за бога!?

Двете момчета се намръщиха, скръстиха ръце и се обърнаха с гръб един към друг. Това им действие само накара зеленокосия да се ядоса още повече. Той въздъхна и тръгна към гаджето си.

-Юта, искам да се преместя при теб.-измрънка той, увивайки ръцете си около кръста му и започвайки да целува бузата му.-Юти!

-Тейонг, спри се.-засмя се японеца.-Гъделичкаш ме.

Зеленокосия тъкмо щеше да каже нещо, но тогава се чу още един силен шум. Това накара трите момчета да погледнат притеснено към една от стаите, където бяха Джехьон и Джони.

-Какво беше това?-попита притеснено Донс.

-Моите тъпи съквартиранти искат да съборят апартамента ни.-въздъхна изморено Те и тръгна към въпросната стая.

Той отвори вратата, а Накамото и Дойонг побързаха да се приближат и да надникнат вътре. На пода в средата на стаята се намираха биещите се Джони и Джехьон. По-високия бе обкрачил розовокоското, но след няколко секунди двамата размениха местата си. Последваха още няколко размени, в които си бяха разменени и по някой друг удар.

-Спрете се!-извика ядосано Тейонг, след което се приближи до тях и започна да ги разтървава.-Какво си мислите, че правите!? Защо изведнъж се сбихте, кретени!

【My Sex Teacher】Where stories live. Discover now