Джехьон отпи от чашата си с кафе и погледна към момчето, което лежеше на леглото.
-Е, как е кръста ти? Надявам се да не те боли от това, че вчера правехме секс.-каза Дже и се усмихна на момчето срещу него.
-Цял ден не съм ставал от леглото. Ти как мислиш, че съм?!-развика се ядосан Дойонг, карайки другия да се разсмее.
-О, значи си супер така ли? Това е страхотно.-розовокоското отново отпи от кафето си, а самодоволната му усмивка не изчезваше от лицето му.
-Супер друг път! Какво ми направи, по дяволите!? Не мога да стана от шибаното легло!-Донс започна да ракомаха ядосано с ръце, което се стори много сладко на Джехьон, който веднага щом остави чашата си на масичката, се качи на леглото и се надвеси над чернокосия.-К-какво пра-правиш?-попита заеквайки той, а лицето му стана червено.-З-защо се на-надвеси над-над мен?! И-и за-защо се при-приближаваш?!
-Нали искаше да ти кажа какво ти направих?-изшептя с дрезгавия си глас в ухото му Джехьон, при което чернокосия стисна очи и прехапа устни.
-Твъ-рде б-близо си.-изкимтя Донс, щом усети как члена на другото момче се отърка в неговия.
-Това, което ти направих е, че ти отнех девствеността и изобщо не съжалявам за това. Ти наистина си много красиво и добре изглеждащо момче, което наистина си заслужаваше да бъде опитано.-шепнеше му розовокоското.-Надявам се наистина да не те боли толкова много. Стараех се да бъда нежен.
Той захапа мекото на ухото му, при което Дойонг изстена силно. Джехьон се подсмихна и целуна нежно устните му, като целувката беше кратка. Той стана от него и се върна на предишното си място. Взе чашата си с кафе и изпи и последната капка от него,след което върна вниманието си към другото момче.
-Няма ли най-после да се надигнеш? Как се очаква да ти преподавам нещо по-различно от това как да правиш секс, като само искаш да лежиш?-скара му се той и взе тетрадката на масата и му я подхвърли.-Ето,вземи я и започвай да си записваш.
-Как очакваш аз пък да стана като изпитвам неописуема болка!?
-Преиграваш.
-Не е вярно!
-Ако смяташ така да се оплакваш след всеки секс, то тогава изобщо забрави за идеята да имаш нещо подобно като връзка с това момче.-каза Дже и стана от стола сядайки на леглото.-Никое момче,колкото и добро и примерно да е, няма да може да издържи да не прави секс поне веднъж в седмицата. Щом се намира във връзка де. Иначе самотниците си... лъскаме бастуна или нещо подобно, разбра ме за какво говоря.
ESTÁS LEYENDO
【My Sex Teacher】
FanficДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.