Джехьон се събуди от силния шум идващ от коридора. Той се надигна, след което се обърна надясно, поглеждайки към спящия Дойонг. Отдъхна си, когато го видя, че е до него и спи спокойно, но в следващият момент отново се напрегна.
Ако Дойонг спеше до него, тогава откъде се чуваше този шум?
Трябваше двамата да са сами в апартамента. Тейонг щеше да стане в дома на Юта, защото родителите на японеца бяха извън града, а Джони бе отишъл на двудневна екскурзия с класа си.
Кой тогава шумеше?
Той се отви, внимавайки да не събуди любимия си,след което бавно и тихо стана от леглото. Намери боксерките си на пода точно до крак му, взе ги и бързо си нахлузи. Започна да се оглежда къде Дойонг му бе запратил дънките по-рано и щом ги видя да висят на една от вратите на гардероба, се намръщи. Как пък бе успял да ги качи там?
Отказа се да мисли за това и побърза да се приближи до високата мебел. Хвана единия крачол на дънките и ги издърпа от там. Обу ги набързо, след което отново погледна към спящото момче. Дойонг не даваше признак, че шума му пречи, нито че скоро ще се събуди. Това една страна го накара да се успокои.
-Сигурно кучето прави някоя беля.-прошепна си тихо той и излезе от стаята, затваряйки тихо вратата.
Насочи се към хола, откъде най-много идваше шума. Сложи ръка на дръжката, но вместо да я натисне и да влезе, той се вцепени на място.
Спомни си, че Тейонг бе взел кучето със себе си. Беше искал да зарадва Юта с него и затова го бе взел със себе си.
Този спомен го накара внезапно да се изплаши. Целия започна да трепери и да се поти. Не знаеше откъде идва този шум, но мисълта, че не е от кучето или някой негов познат, го плашеше.
Натисна леко дръжката, като се стараеше да бъде много тих и надникна в стаята. Очите му се разшириха когато видя мъж облечен в дълго черно палто, носещ шикозна черна шапка тип цилиндър да изкормва русокосо момиче, което лежеше мъртво на килима им.
-Боже мой!-възкликна малко по-силно той, не осъзнавайки че го бе направил.
Викът му обаче привлече вниманието на непознатия мъж и той се надигна от момичето, извръщайки се към него. Джехьон видя бялата му маска опръскана с алената кръв на русокосото момиче, което лежеше мъртво на пода.
ESTÁS LEYENDO
【My Sex Teacher】
FanficДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.