Тен, Сиченг и Кун влязоха в един от баровете близо до дома на тайландеца. Те започнаха да се оглеждат, търсейки къде бяха седнали Шяоджун и ЯнгЯнг.
-Ето ги!-каза Уин и посочи към двете момчета до бара.
Той тръгна към тях, оставяйки другите двама малко по-назад. Кун погледна тъжно към момчето до себе си, което седеше със забит надолу поглед. Личеше си, че изобщо не му беше до барове в момента. Синьокоското въздъхна и преметна едната си ръка върху рамената му, привличайки вниманието му.
-Как си, Тени? Сигурен ли си, че искаш да си тук?
-По-добре е от колкото да лежа вкъщи и да слушам тъжни песни. Не мога и да си избия целувката от главата си, искам отново да го целуна, но за съжаление той не би ми позволил.-тайландецът въздъхна, след което погледна напред. Малка усмивка заигра на лицето му, което накара другия да се намръщи объркано.
-Какво има? Защо изведнъж се усмихна?
-Ами защото Сиченг е много бърз.
Тен се засмя тихо, обърквайки още повече синьокосия китаец.
-За какво говориш? Защо Сиченг да е много бърз?
-Ами виж сам. Веднага си поръча питие и вече заговори с някакво момче.
Кун се обърна напред, търсейки с поглед къде бе другия му приятел. Бързо намери Шяоджун и ЯнгЯнг, които се натискаха на едно от сепаретата близо до бара, при което поклати уморено глава. Тези двамата се изяждаха един друг при всеки удобен за тях момент. Само да останат сами и се почваха.
Отдели погледа си от тях и се загледа в другите сепарета, но на нито едно от тях не видя приятеля си. Насочи погледа си към бара и веднага забеляза чернокосия си приятел да говори с някакво синьокосо момче, което бе доста по-високо от него. Намръщи се и насочи ядосания си поглед към непознатия.
-Защо говори с този?-пита той и скръсти ръце.
-Защото се опитва да си намери гадже явно.-отвърна му Тен и го погледна.-Хей, защо толкова се мръщиш?
-Този не ми харесва. Виж му синята коса! Със сигурност е някакъв гангстер!-възкликна, карайки по-ниския да се засмее.-Какво се смееш пък ти?-той го погледна объркано и повдигайки вежда.
-Ами съдиш момчето по косата, а всъщност ти също имаш синя коса.
Щом чу това, китаецът се удари по главата и въздъхна. Вярно, че сега беше синьокос. Как бе забравил какъв е цвета на косата му?
CZYTASZ
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.