°51°

239 20 9
                                    

Кун излезе първи от залата, докато Сиченг се моташе малко по-назад от него. Синьокосият вече се бе отърсил от финалната целувка между двете момчета във филма и сега единствено мислеше къде да отидат да хапнат. Не беше ял почти нищо днеска и сега щеше да му се отрази добре един голям чийзбургер.

УинУин, за разлика от Кун, все още мислеше за филма и това, че се бе изложил пред другия. Не знаеше защо изведнъж бе започнал да се държи толкова странно и да изпитва срам и да му е неловко да е в компанията на другото момче. Не е като да изпитваше сексуално привличане към него. В смисъл Кун си беше секси. Не го отричаше. Синьокоското имаше страхотен характер - мил, добросърдечен джентълмен бе той. А тялото му си беше направо перфектно, все едно бе модел. Лицето му също бе много красиво. Особено с тези негови сладки трапчинки, а и очите му бяха впечатляващи. Човек би се изгубил в тях, ако се позагледа в тях....

Сиченг разтърси глава, след което покри лицето си с ръце. Въздъхна силно, стискайки очите си. Защо в момента коментираше Кун? И то не как, ами сякаш го смяташе за своя страст. Полудяваше ли или така му се струваше?

Кун забеляза, че другия много изоставаше и затова се обърна към него, поглеждайки го въпросително. 

-Уин, идваш ли?-извика му, привличайки вниманието му.-Искаш ли да отидем да хапнем бургери?

Сиченг го погледна и внезапно се изчерви. Не бе много видимо червения нюанс, който се бе разнесъл по лицето му, но ако сега се приближи до другия, щеше да може да се види. Почувства се неловко и му бе трудно да състави цяло изречение.

-Д-да.-измрънка тихо, но отговорът му не беше чут от приятеля му.

-Какво каза?-синьокосото момче смръщи вежди, защото не успя да чуе отговора на другия.

-Д-да!-почти извика чернокоското. Той стисна ръцете си в юмруци и заби погледа си в земята, докато сърцето му биеше лудо.

-Добре, да тръгваме тогава.-отвърна Кун и отново се обърна напред, насочвайки се към Макдоналдс.-Не изоставай много!-каза той без да поглежда другия.

Синьокосият усети, че приятелят му се държеше странно и явно имаше нещо, но щом Сиченг не желаеше да говори с него за това нямаше да го кара. Щеше да го изчака сам да сподели проблема си вместо да му мрънка на главата или пък да го умолява. Ако другия смяташе да си мълчи за проблема, няма какво да стори. 

【My Sex Teacher】Où les histoires vivent. Découvrez maintenant