°16°

1.3K 106 55
                                    

Дойонг гледаше зеленокосото момче на първия чин,като на лицето му беше застнала малка усмивка. Тейонг изглеждаше невероятно в момента,макар и явно да не си бе доспал. Косата му стърчеше на всички страни,а очите му червени.

-Тейонг е просто невероятен.-въздъхна Донс, продължавайки да гледа влюбено президента на класа си.

Юта погледна към въпросното момче и вместо също като приятелят си да се захласне по него, се притесни. Бяха говорили снощи до късно и сигурно Тейонг е имал работа за вършене, но не е искал да му каже, за да прекъснат разговора си.

-Не ми изглежда така сякаш е невероятен. Изглежда ми, че е уморен.-каза той, като не отделяше притеснения си поглед от него.-Знаеш ли ще отида до тоалетната за малко.

Дойонг кимна без дори да отдели погледа си от зеленокоското. Юта тръгна към вратата, но преди да излезе хвърли последен поглед на Тейонг. Той въздъхна и излезе от стаята,след което се подпря на стената и извади телефона си, започвайки да пише съобщение на Тейонг.

След няколко секунди, Тейонг излезе от стаята и го погледна със сънен поглед. Японеца не дочака повече и сграбчи ръката му, дърпайки го към тоалетните.

Двамата стигнаха до тоалетните за отрицателно време и Накамото започна да проверява всяка една кабинка. Когато установи, че няма никой, се обърна към другия и му зашлеви силен шамар.

Зеленокосото момче залитна, но успя някак си да се задържи на краката си, след което погледна към момчето пред себе си объркано с разширени очи. Какво му бе станало на Юта?

-Това защо...

Тейонг не можеше да довърши изречението си, понеже брюнета го целуна изненадващо. Той ококори очи объркано, но не се поколеба нито за минута да отвърне на любимото момче.

Обви ръцете си около кръста му и затвори очи, оставяйки се на тази спокойна и пълна с любов целувка. Точно това му трябваше сега. Да вкуси устните на любимия си и да захвърли всички глупави ангажименти на някъде. Искаше единствено да бъде с Юта.

Щом усети, че въздуха вече не му стигаше, брюнета се отдели от другото момче, прекъсвайки целувката. Погледна го в очите, след което се нацупи.

-Не биваше да ми позволяваш да те държа до късно на телефона щом имаш много работа. Знам, че ти е трудно да си президент на класа.

【My Sex Teacher】Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum