Джехьон държеше дясната си ръка увита здраво около тънката талия на чернокосото момче, държейки го плътно към себе си. Той се наведе малко, започвайки да целува врата му, като от време навреме поставяше по някоя друга смучка. Това му действие накара другия да се кикоти.
-Джехьон, спри!-изкимтя тихо Донс, поставяйки едната си ръка на гърдите му, а другата постави на главата му, опитвайки се да го отлепи от себе си, като използваше малко сила,за да не го нарани.
Това обаче не проработи и Дже продължи да поставя смучки и целувки по кожата на врата му. Розовокоското обви и другата си ръка около кръста му,с лед което го притисна към най-близката стена, продължавайки да целува и смуче кожата му.
Усмивката от лицето на чернокосия не можеше да изчезе и сигурно скоро нямаше и да се махне. В момента той се чувстваше толкова щастлив. Това да бъде с Джехьон му доставяше толкова много радост, даже много повече от това, което чувстваше преди като беше с Тейонг. Докато беше с Тейонг, той беше единственият, който се опитваше да постигне нещо във връзката им. Изпитваше толкова смесени чувства тогава.
Но сега разбираше защо всичко бе така. Тейонг никога не го бе обичал, зеленокосия винаги бе обичал най-добрия му приятел. Сега дори му ставаше гадно,когато си помисли за това, че бе разделил Юта и Тейонг макар и несъзнателно. Сиурно и на двамата им е било ужасно тежно. Съжаляваше ги.
Но той също ценеше това, което бе направил японеца за него. Най-добрият му приятел се бе отказал от собственото си щастие, любовта на живота си, само и само за да може той да бъде щастлив. Макар и да смяташе това за ненужно, той го ценеше изключително много. Радваше се, че бе толкова важен за Юта.
Сега се чувставаше страхотно с по-малкия. Джехьон се държеше толкова мило и добре с него, караше го да се чувства обичан, а той само това искаше сега. Другия му даваше всичко това, за което толкова много му благодареше. Той наистина вече се бе влюбил в розовокоското.
Розовокосото момче се отдели от врата на другия и се загледа в лицето му. Толкова много му харесваше да вижда усмивката на лицето на другото момче. Толкова нежна, чиста, пълна с радост и щастие, толкова истинска. Обичаше тази му усмивка толкова много, бе влюбен в нея. Обичаше всичко в Дойонг, дори малките му недостатъци.
VOUS LISEZ
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.