Дойонг и Тейонг влязоха в апартамента на зеленокосия, при което веднага бяха посрещнати от Джехьон и неговия напълно изненадан поглед.
Очите на розовокоското се спуснаха надолу по цялото тяло на Дойонг, усещайки напиращото желание в себе си да го докосне. Той прехапа устни и тъкмо щеше да излезе от стаята, когато Джони не се появи.
-А? Не трябваше ли да си с Ю...-Джехьон бързо запуши устата му, карайки Дойонг да се обърка, а Тейонг да въздъхне.
-Кой е Ю?-попита любопитно Донс, поглеждайки към Те.
-Той искаше да каже Юсуке. Това е нашето куче.-Дже погледна предупредително по-високия, при което той кимна.-Ние двамата с Джони мислехме, че Тейонг отишъл да прибере Юсуке от кабинета на ветеринаря.
-Куче? Не знаех, че имате куче, но може ли да попитам нещо? Ако не е проблем.
-Питай.-каза Те и в същото време го поведе към всекидневната. Другите двама ги последваха, влизайки също във всекидневната.
Тейонг седна на дива, а Дойонг се намести до него, хващайки ръката му. Джехьон забеляза това и се намръщи леко, настани се до Тейонг, а Джони седна на един от фотьойлите.
-Защо сте кръстили кучето така? Имам в предвид защо с японско име.-попита Донс, гледайки другите три момчета.
-Защото породата му е японска.-обади се Джони, усмихвайки се широко и леко нервно. Не разбираше какво се случваше и защо лъжеха това момче, но не смяташе да предава приятелите си.
-О и каква е?
Щом чуха това Джехьон и Джони се спогледаха уплашено. Не знаеха никакви японски породи кучета, какво щяха да правят сега.
-Породата му е Акита Ину.-каза му Те, при което другите двама го погледнаха изненадано.-Тази порода е наистина много красива и пухкава. Също са и изключително верни на свойте стопани.
-Еха, кучето ви е от наистина много хубава порода.-Дойонг се усмихна сладко, карайки сърцето на Дже да препуска.
Розовокосия стана от мястото си. Не можеше да издържа повече на това. Да гледа как Дойонг се държеше за ръце с един от най-добрите му приятели, да му се усмихва и да се опитва да се сближи с него. Той тръгна към вратата, но гласа на Донс го спря.
-Джехьон, къде отиваш?
Той се обърна към него и му се усмихна топло.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【My Sex Teacher】
Hayran KurguДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.