Дойонг гледаше разтревожено към розовокосото момче пред него. Откакто се бяха събрали петимата в онова кафене в мола, Джехьон се държеше много странно.
-Има ли ти нещо?-попита той, сядайки го другия на пода. В момента Джехьон просто си седеше, забил поглед на някъде и мълчеше, което направо го побъркваше.
Мълчание.
-Джехьон?
Отново мълчание.
-Дже!-той го хвана за раменете и го разтърси силно.-Кажи нещо, по дяволите!
Розовокосия отмести погледа си от това, което наблюдаваше и го закова в чернокосия. Сложи едната си ръка върху бузата му, започвайки бавно да я гали. В гледа се в големите му красиви очи и стисна в юмрук свободната си ръка. Дойонг не заслужаваше така да го лъжат, не заслужаваше да има толкова подъл и гаден приятел.
Той отмести ръката си от бузата му, минавайки с показалеца си по долната устна на чернокосия. Затвори очи и без да предупреждава другото момче, сля устните им.
Задвижи бавно устни, не смятайки да задълбочава целувка. Просто искаше да вкуса отново тези така прекрасни устни.
Изненадана се когато Дойонг обви ръце около врата му, притискайки се повече към него и задвижвайки много по-бързо темпото на целувката. Донс разтвори устните си, приканвайки го да вкара езика си вътре в устата му.
Джехьон не изчака втора покана и бързо вкара езика си в устата му, след което започна да обикаля всяко кътче от нея, искайки да си припомни вкуса на другия. Постави двете си ръце около кръста му и с леко го постави в скута си.
Чернокосия смъкна ръцете си надолу, минавайки по цялото тяло на другия,стигайки до края на блузата му. Повдигна я, с което изненада отново Дже и го накара да я свали, прекъсвайки целувката. Той отново възобнови без да казва нито думичка и отново започна да докосва тялото на розовокосото момче, карайки го да се подсмихне в целувката.
След няколко секунди, на двете момчета им се наложи да се разделят поради липса на въздух. И двамата дишаха тежко, не можейки да си поемат въздух.
-Какво беше това?-попита със самодоволна усмивка на лицето си Джехьон, гледайки момчето в скута си.-Нима Ким Дойонг сам направи инициативата този път?
-Д-да.-Донс наведе засрамено глава надолу, не смеейки да погледне другото момче в очите.
YOU ARE READING
【My Sex Teacher】
FanfictionДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.