Дойонг се надигна и се намести в скута на розовокоското, като се опита да се отърка в другото момче, искайки по този начин да си изпълни задачата дадена му от Джехьон. Облиза с езика си горната му устна, като леко се надигна и обви ръцете си около врата му.
Джехьон спря всякакво действие, което притесни чернокосия. Донс се отдели от целувката и го погледна с разтревожени очи. Нима бе сбъркал с нещо? Но Джехьон не правеше ли същото, когато се целуваха?
-Нещо грешно ли направих?
-Защо си помисли, че си направил нещо грешно?-отвърна му със самодоволна усмивка на лице розовокосия.
-Ами ти спря да движиш устните си и затова явно сбърках нещо.
-Възможно е наистина да си сбъркал.
-И какво е то? Твърде рано ли се наместих в скута ти? Или изобщо не биваше да го правя?! Наистина съжалявам, не знаех, че не бива да правя така...
Дже сля устните му, искайки по този начин да го накара да замлъкне за малко поне. Захапа долната му устна, при което Дойонг изкимтя като малко котенце. След това я засмука, спечелвайки си още сладки звуци от чернокосото момче.
След още няколко секунди им се наложи да се отделят един от друг поради липсата на достатъчно кислород. Донс се бе зачервил целия, докато розовокоското беше усмихнат до уши явно доволен от това, което бе постигнал.
-Не разбирам все още какво грешно бях направил.-сподели чернокосия, карайки другото момче да се засмее.-Какво е смешното?
-Още ли се чудиш над това?
-Разбира се! Нали все пак трябва да си науча грешките и после когато отново го направя да е по-добре. А и аз нали съм ученик,а ти учител? Учениците питат, а учителите обясняват. А аз не получих никакъв отговор на въпроса ми, който те питах.-говореше смело и наперено Донс.-Искам отговор, Джехьон!
Дже премигна два пъти, след което отново се засмя. Не можеше да повярва колко срамежливо бе това момче, но щом се отнасяше до това дя научи нещо бе толкова самоуверено. Наистина много го забавляваше.
-Искаш причина ли, Дойонги?
Дойонг закимна енергично, а лицето му бе придобило сериозно изражение, показвайки колко много държеше на този отговор.
-Да! Искам да знам!
-Отговора е...-Дже направи кратка пауза, искайки по този начин да го подразни малко.-Това,че спря. Ето каква ти бе грешката.
KAMU SEDANG MEMBACA
【My Sex Teacher】
Fiksi PenggemarДойонг е влюбен в президента на класа си. Джехьон му предлага да му стане секс учител, а Дойонг приема.