Bölüm medyası: 🖤
Bölüm şarkısı: Sinan Güleryüz & Özge Özder- Senle Ben
Uzun bir bölümle geldim. Bu yüzden çoook yorum bekliyorum sizden. Satır arası yorumlarda buluşalım. Keyifli okumalar.❤
×××
Hazal Semerci
Topu Feyza'nın elinden kaptım ve gülerek potaya ilerledim. Yanımdan benimle birlikte koşan Güney'e bakmamaya karar verdim. Elimden topu almak için bir hamle yapmıyordu ama gözü hep üstümdeydi. Bir de ona bakarsam heyecandan elim titrerdi.
Potanın önünde durduğumda yine kendime yenildim ve göz ucuyla ona baktım. Daha sonra toparlanıp potaya doğru topu attım ama top yanına bile ulaşmadan başka yöne gitti. Ofladım.
Daha sonra Feyza'ya baktığımda bir yöne bakarak dalmış olduğunu gördüm. Yanına gittim hemen. "Feyza, iyi misin? İkidir dalgınsın?"
Bana dönüp gülümsedi. Elindeki telefonu kaldırdı. "Babam mesaj atmış, eve gitmem gerek." dedikten sonra uzanıp yanağımı öptü ve öperken fısıldadı kulağıma. "Güney ile konuşmaya çalış."
Geri çekildikten sonra Güney'i de öptü.
"Ben bırakayım seni eve." dedi Güney. Daha sonra bana döndü. "Sen de gel, yalnız kalma."
"Hayır hayır, saçmalamayın. Kendim giderim. Size iyi eğlenceler." Gözlerini ikimizin üzerinde gezdirdi. "Aranızda her ne sorun varsa, konuşun."
Daha sonra arkasını dönerek hızlı adımlarla uzaklaştı. Bir süre arkasından baktım. Eve bırakmak için normalde ısrar ederdim ama yalnız kalmak istediği belliydi. Bedir gittikten sonra morali gözle görülür bir şekilde düşmüştü ve her ne olduysa Bedir yüzündendi. Bizim aşktan yana gülmeyen yüzümüz ne olacaktı böyle?
"Feyza'nın nesi var?"
"Etrafında senin cinsinden olan insanlar var, daha ne olsun?" diyerek içimdeki öfkeyi kusmayı denedim. Erkek düşmanı değildim, sadece şu iki üç gündür Güney'e düşman olduğum için onun cinsine de gıcıktım.
Kaşlarını çattı. "Benim cinsimle alıp veremediğin ne?"
Histerik bir kahkaha attım. "Hah! Ne olacak? Alt tarafı dengesizsiniz, bir dediğiniz bir dediğinizi tutmuyor. Davranışlarınız desen zaten apayrı! Her şeyde üste çıkmayı başarıyorsunuz. Ne olursa olsun siz haklısınız. Daha sayayım mı?"
Bir adım attı bana doğru. "Bu ne şimdi?"
Elimi sinirle havada savurdum. "Bir de her şeyi bir tarafınızdan anlama özelliğiniz var. Onu unutmuşum."
Kaşlarını kaldırıp güldü. Şu anda kıvrılan dudaklarının içimdeki öfkeyi söndürmesine izin vermemeliydim.
"Tüm erkekleri genelleyemezsin." dedi kaşlarını çatarak. "Genelleyecek kadar erkek tanıdığını sanmıyorum."
Güldüm. "Sen nereden bileceksin benim kaç erkek tanıyıp tanıyamadığımı?"
Kaşları çatıldı, yüzü gerildi. Bir eliyle yüzünü sıvazladı. "Tamam Hazal, daha fazla tartışmayalım."
Başımı salladım. "Aynen, tartışmayalım. Bir bok yiyelim ama konuşmayalım, tartışmayalım. Yaptıklarımızın açıklamasını da yapmayalım ki karşı taraf kudursun, birbirimizi kudurtalım. Öyle değil mi?"
Gidip basketbol topunu düştüğü yerden aldım. Potanın karşısına geçerken onunla göz teması kurmadan konuştum. "Eve gidebilirsin. Ben burada basketbol oynayacağım tek başıma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Gülü (Tamamlandı)
Novela Juvenil"Söyleyeceğin tek bir kelime, benim gitmemi ya da kalmamı belirleyecek." dedi ve kolyeyi avuçlarıma bıraktı. "Kaderim senin ellerinde." *** Hikayenin tüm hakları saklıdır. Kapak: @ozlm_v